Alle pakketten gratis downloaden

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
juulx
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 aug 2021, 15:17
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door juulx »

bedankt!!!

welke kan ik het beste kiezen als ik gewoon alle uitbreidingen wil gratis?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Als je zelf al eerlijk gekochte Sims 4 hebt, b.v. het basisspel, kies dan voor het pack systeem.
Heb je nog niets, neem dan de all-in-one methode 3
Mis je alleen de laatste paar uitbreidingen kies dn voor Anadius Updater
juulx
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 aug 2021, 15:17
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door juulx »

staat er ergens een filmpje hoe alles moet want begrijp er niet veel van :lach:
juulx
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 aug 2021, 15:17
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door juulx »

een filmpje heb ik al gevonden maar kan iemand de mapjes neerzetten die je vanaf je externe harde schijf op de sims moet zetten, heb bij deze laptop geen externe schijf dus kan ik niet verder. :lach:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

juulx schreef: 18 aug 2021, 20:12 een filmpje heb ik al gevonden maar kan iemand de mapjes neerzetten die je vanaf je externe harde schijf op de sims moet zetten, heb bij deze laptop geen externe schijf dus kan ik niet verder. :lach:
Als je al de gekraakte Sims 4 op je laptop had staan dan kun je daar vandaan de mapjes EP, FP, GP, SP kopiëren naar je officiële map.
Je kunt de mapjes ook selectief downloaden

Ik heb de pagina op de site een beetje aangepast zodat je 3 mogelijkheden ziet hoe ontbrekende mapjes kunnen worden bijgevoegd.
juulx
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 aug 2021, 15:17
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door juulx »

Het is helemaal gelukt bedankt!
Nog 1 vraagje zit bij het selectief downloaden landelijke leven erbij nee zeker?
En hoe zit het als er een nieuwe uitbreiding is moet je die daar dan zoeken😬
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Bee »

juulx schreef: 19 aug 2021, 17:38 Het is helemaal gelukt bedankt!
Nog 1 vraagje zit bij het selectief downloaden landelijke leven erbij nee zeker?
En hoe zit het als er een nieuwe uitbreiding is moet je die daar dan zoeken😬
Ja! EP11 Is nu de laatste: Cottage Living (Landelijk Leven).
Als er nieuwe uitkomen komen die daaronder te staan.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Omdat daar heel veel meer bezoekers zijn worden nieuwe uitbreidingen en updates altijd eerst op onze Engelse site geplaatst.
Daphne__
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 nov 2021, 03:04
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Daphne__ »

Hallo,

Ik heb de Sims 4 + meerdere uitbreidingen gekocht via steam, dus als ik in origin de sims start gaat hij automatisch via steam. Nou heb ik aan het werk gedownload, via deze link; https://sims.tarac.nl/direct-links-to-packs/
Ik heb hem uitgepakt met winrar, vervolgens het hele mapje genaamd EP01 gekopieerd naar Deze Pc- Documenten - EA - De sims 4. Toen gaf hij steeds een melding via origin, toen heb ik de stap met de DLC unlocker herhaald, daarna startte hij op. Nu staat er dat ik alle uitbreidingen + pakketten heb, wat niet zo is overigens, kreeg een hoop meldingen over toegevoegde dingen in het spel.. Er staan nu ook extra werelden, maar toch werkt het niet. De werelden zijn niet aan te klikken, ik kan niks wat met aan het werk zou moeten kunnen...

Snap er niks van.. Ik zag dat ik blijkbaar alles in origin - sims 4 moest plaatsen. Maar dat lijkt op mijn laptop niet te bestaan.. Wie kan me helpen? Ik ben al vanaf 12 uur vanavond bezig, nu eerst maar naar bed en dan morgen verder proberen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Omdat je via Steam gekocht hebt is jouw basismap waarschijnlijk te vinden onder:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\The Sims 4

Uitbreidingen moeten ook daar naar toe en dus niet naar C:\Documenten\Electronic Arts\de Sims 4
Let op: De downloads vanaf de door jou genoemde site zijn .iso bestanden. Dus koppelen en niet uitpakken.
Zie voor een uitleg over koppelen DEZE PAGINA
EDIT: Je kunt idd iso bestanden uitpakken met Winrar maar is niet aan te bevelen.

De Unlocker creeert een .dll bestand met alle uitbreidingen en dus lijkt het of je alle DLC's bezit. Pas wanneer je met de muis over de afbeelding van de DLC beweegt zie je "in bezit" of "download om te spelen"
Daphne__
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 nov 2021, 03:04
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Daphne__ »

Wauw, dankjewel, het is gelukt! Zo ontzettend blij mee! :D
rochellev
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 dec 2021, 13:44
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door rochellev »

hallo!
weet iemand of en hoe en nu nog spullen kan downloaden? in de orginele sims deed je dit in het mapje mods. maar zou niet weten hoe ik dit nu moet doen.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Bee »

rochellev schreef: 22 dec 2021, 14:12 hallo!
weet iemand of en hoe en nu nog spullen kan downloaden? in de orginele sims deed je dit in het mapje mods. maar zou niet weten hoe ik dit nu moet doen.
Je Modsfolder staat bij sims4 in C:/documenten/Electronic Arts/De sims4
Staat het er niet dan moet je het spel 1x opstarten.

Wat bedoel je met 'originele sims' ?
Er is geen verschil met de spellen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
demibeets
Gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2022, 22:01
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door demibeets »

Ik heb zclient gedownload en nu moet ik dat conecten doen maar hij conect elke keer niet iemand tips wat ik kan doen? want ik heb al een account ect.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

zclient/zlorigin wordt door ons niet langer ondersteund omdat er tegenwoordig betere systemen beschikbaar zijn.

1. De Sims 4 all-in-one (van basisspel t/m de laatste versie/uitbreiding)
2. De Anadius Updater (Update je bestaande spel naar de laatste versie en downloadt de ontbrekende uitbreidingen)
3. Wanneer je het legale basisspel hebt: Het Pack Systeem, je speelt met alle (illegale) uitbreidingen gewoon via Origin en hebt toegang tot de galerij)
4. De remid methode waarmee je met een gekraakt spel toch naar de galerij kan.

Kijk voor de bovenstaande mogelijkheden op onze site https://sims.tarac.nl
bonusmode
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 feb 2023, 13:07
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door bonusmode »

Hoi Hoi, kan iemand mij in het Nederlands hier mee helpen? Ik ben lang niet zo handig in zulke dingen en dan nog alles in het engels maakt het 20 keer zo moeilijk
Ik speel sinds eergisteren sims 4 maar zonder packs is er nu is echt niks aan. :ironie:
Ik probeerde mijn best om 1 van de 4 manieren te begrijpen maar helaas... Een filmpje hiervan zou zoooo handigg zijn :normalelach:

Ik hoop echt dat er iemand mij vlotjes kan helpen alles te installeren. Ik snap ook het hele gedoe van dat updaten enzo niet en heb bang om mn toen nog gekocht sims 4 kapot te maken :ironie:
Misschien handig als ik een ander origin account maak en daar sims 4 gratis op download ofzo kwestie dat ik mijn gekocht versie niet verpest?
Idk pls help me out with this. :huilen:
Trouwens, ik heb een (tweedehands) msi gaming gf van 8gb Ram, ik wil ook nog al mijn gekochte sims 3 er op zetten (bijna alle ep's). Zou ik t dan doen beginnen met sims 4?

Ik ben hier echt een totale noob in dus, eerder wie, ik zou je zoooooo dankbaar zijn! 🥹

Vele groetjes,
bonusmode! <3
bonusmode
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 feb 2023, 13:07
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door bonusmode »

Oh lord, ik zie nu pas dat er dus gewoon een filmpje bij zit. 🤦‍♀️

Ik had wel nog een vraagje ivm het updaten.
Er staat 'do not use any other system to update as such systems will overwrite your legal game folder and you will loose access to the gallery and render your sims 4 as cracked'

Update origin de game niet automatisch? Of hoe gaat dit in zn gang? 'Any other system', welk system moet je dan wel gebruiken? Andius bedoel je dan?
Het is dus alleen 'toegestaan' anadius updater of anadius repack te gebruiken om te updaten? Of? En hoe gebruik ik deze dan?

Stel dat ie toch update uit zichzelf of dat ik t perongeluk anders doe ie originele game dan kapot of? Ik snap het niet goed haha 🙈😅

Alvast erg bedankt!
Groetjes,
bonusmode. 😇
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Het basisspel en updates worden bijgewerkt door Electronic Arts. Alléén wanneer er nieuwe DLCs bij komen, b.v. EP13, dan moet je die apart downloaden met b.v. de .Anadius Updater.
De Updater vraagt dan of je originele, legale, spel ook in die map zit. Wanneer je dan op Ja klikt wordt de Sims 4 map aangevuld met een extra mapje (Game-cracked) en uiteraard de nieuwe DLC.
Je hoeft dus niet bang te zijn dat je legale spel wordt overschreven en zou je, per ongeluk, Nee hebben aangeklikt dat kan je het originele spel weer repareren via de EA app.
Met de . Anadius Unlocker kan je de DLC's weer bij je originele spel bijvoegen.

Edit: Ik zie dat je op dit moment alleen het basisspel hebt.
Kruis in de Anadius Updater ALLE uitbreidingen aan en Browse naar de map van je originele spel. Klik dan op Update en alle uitbreidingen worden keurig in de juiste map geplaatst.
Daarna de Unlocker doen en ze worden ingebed in je totale spel.
Je kunt de engelse tekst omzetten naar Nederlands door op Translate te klikken en de nederlandse vlag aan te klikken.
(vertaling is door Google dus sommige zinnen en woorden kunnen een beetje vreemd over komen, maar hopelijk wordt het dan toch een beetje duidelijker)
Tompoes
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 nov 2014, 11:26
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door Tompoes »

Hoi,

Ik zag dat ik momenteel niet meer op de download website kan. Ik wilde kijken of er nieuwe pakketten waren die ik kon toevoegen. Weet niet hoe de download manier heet, maar ik heb ooit het basisspel gekocht (heb dus Origin en krijg alle updates automatisch) en voeg dan steeds los de pakketten toe. Hoe kan ik dit nu nog doen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

De Nederlandse site is "verziekt" door een hackers aanval.
Je kan nog steeds nieuwe pakketten downloaden via onze engelse site
bonusmode
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 feb 2023, 13:07
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door bonusmode »

Hallo
Vandaag is mijn origin app veranderd naar de ea app :huilen:
Natuurlijk werken nu mijn gedownloade uitbreidingen niet meer...
Hoe krijg ik alles volledig van mijn laptop af? Zodat ik alles weer opnieuw kan downloaden, of gaat dit niet met de ea app?...

Echt erg vervelend dit. Ik wou net heerlijk gaan simmer :(

Groetjes,
bonusmode
bonusmode
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 feb 2023, 13:07
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door bonusmode »

Dus ja met andere woorden wat moet ik allemaal verwijderen? 🥲😅
Mijn sims 4 map ziet er nu ook helemaal anders uit dan toen het via origin was...
Ik vind het nu echt heel ingewikkeld 🥲 Wat moet weg, wat moet niet weg echt urg haha 😩
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Je hoeft niets te verwijderen.
Het enige dat je moet doen is de Unlocker opnieuw uitvoeren.
Tik eerst 5 om de oude Origin instellingen te verwijderen.
Daarna tik je weer 1,2,16 (of wat voor cijfer je hebt staan bij de Sims 4) en q
bonusmode
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 feb 2023, 13:07
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door bonusmode »

tarac schreef: 28 feb 2023, 17:51 Je hoeft niets te verwijderen.
Het enige dat je moet doen is de Unlocker opnieuw uitvoeren.
Tik eerst 5 om de oude Origin instellingen te verwijderen.
Daarna tik je weer 1,2,16 (of wat voor cijfer je hebt staan bij de Sims 4) en q
Ahaa thanks!
Nu ondertussen is er sinds gisteren wel de infants ep bijgekomen en die zou ik ook graag willen maar ik begrijp de uitleg van de anadius unlocker voor het toevoegen van dlcs niet zo heel goed... 🥲
Zou je misschien een video hier omtrent kunnen maken? Dus het downloaden van de updater plus het toevoegen
van de infnts pack (agz dat de recentste nieuwe is)
Heb je trouwens toevallig ook een manier waarop ik je snel een vraag kan stellen (zoals messenger ofzo) in case er iets mis zou gaan of ja als ik gewoon niet weet wat en hoe want via de forums is het vaak wel eventjes wachten op antwoord 🙈 op het engelse forum krijg ik ook geen reactie aangezien er best veel mensen reageren daar 🙈😅

Alvast heel erg bedankt!
Groetjes,
bonusmode 😇
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alle pakketten gratis downloaden

Bericht door tarac »

Aangezien er morgen (16 maart) weer een nieuwe uitbreiding bij komt, stel ik het maken van een nieuwe video nog even uit.
Om jouw vraag verder te beantwoorden:

1. Installeer (voor zover je dat nog niet gedaan hebt) het gratis basisspel van de Sims 4 via de EA app.
2. Voeg je ontbrekende DLC's toe aan de map van je legale spel met de Anadius Updater https://krakenfiles.com/view/ZJ7kYgYhVC/file.html en wanneer er gevraagd wordt of je het originele spel hebt, klik op Yes
3. Download de Unlocker v2 vanaf https://krakenfiles.com/view/yQbXrhHjne/file.html en pak het gedownloade bestand uit met Winrar
4. Vanaf het uitgepakte bestand klik je op Setup. Dan tik je achtereenvolgens op 1,2, 14 (of 16) voor de sIms 4 en dan q

De video onderaan deze pagina https://sims.tarac.nl/the-sims-4/the-si ... ms-4-game/ moet toch duidelijk zijn ?
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”