Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Gebruikersavatar
Paradis
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jan 2015, 16:16
Contacteer:

Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door Paradis »

Hoi allemaal,ben ik weer.
Ik heb een probleempje wat mij de laatste dagen best irriteert. Ik heb een aantal dingen gedownload, maar deze komen niet in mijn spel tevoorschijn. Ik weet zeker dat ik het in het goede mapje doe, namelijk Electronic Arts/The Sims 4/Mods
Een voorbeeld van een download dat niet in mijn spel komt is deze, terwijl andere dingen van deze maker wel in mijn spel tevoorschijn komen (?).
Ik heb ook al geprobeerd om al mijn andere downloads eruit te halen, maar alsnog verschijnt dit item niet. Dit is trouwens niet het enige item dat dit heeft, ik heb het ook met heel veel haren en jurken.
Mijn vraag is dus, doet dit item het bij jullie wel/hebben jullie hier ook last van/hoe los je het op?
Kan het misschien te maken hebben met het feit dat ik het spel niet origineel maar gedownload heb?
Ik hoor het graag! Groetjes
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door Bee »

Misschien moet je modificaties aanzetten bij je spelopties?
Zie hier: http://simlicious.nl/tutorials/de-sims- ... stalleren/

Misschien is het een idee om de maker van de mods te raadplegen.

Ik weet niet of het uitmaakt voor mods of je een origineel spel of een gedownload spel hebt. Het lijkt mij van niet.
Het is wel zo dat als je deels je spel van Origin hebt en deels gedownload, je Origin je spel niet moet laten bijwerken anders geeft dit problemen en missende onderdelen in je spel.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Paradis
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jan 2015, 16:16
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door Paradis »

Bedankt voor je reactie!
Ik heb Script Mods in m'n spel al aangezet en het komt nog steeds niet in mijn spel. Ik heb de maker idd ook al contact mee gehad en ik heb nu het basisspel EN de laatste update gedownload etc dus heb niks met Origin te maken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door Bee »

Paradis schreef:Bedankt voor je reactie!
Ik heb Script Mods in m'n spel al aangezet en het komt nog steeds niet in mijn spel. Ik heb de maker idd ook al contact mee gehad en ik heb nu het basisspel EN de laatste update gedownload etc dus heb niks met Origin te maken.
Misschien komt het versienummer van de mods niet overeen met de recentste update en moet de maker ze updaten. Of ze zijn inderdaad alleen geschikt voor een gekocht spel. De makers van de cracks/mods zullen daar meer over weten, ik heb er helaas geen verstand van.

Ik dacht dat je eerst de originele sims4 had van Origin (maar kan het mis hebben natuurlijk :) ).
Heb je al eens je sims4 map in Documenten/Electronic Arts vervangen door een nieuwe map? En dan eerst testen, daarna je eventuele downloads en andere items weer beetje bij beetje toevoegen, dan kun je zien welke wél en welke niet werken.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Roortje
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2014, 22:49
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door Roortje »

Hey,

Ik heb exact precies hetzelfde. Ik heb van alles gedownload en van die tientallen downloads zijn er maar liefst 2 die opduiken! :roodboos:
Ik heb alles gedaan op de manier zoals het moet, want waarom zouden die twee het wél doen en de rest niet? En alle huizen en ruimtes die ik via de officiële uitwisseling / community pagina download in het spel zelf, komen niet met de CC. Moet ik dan serieus elke keer als ik zoiets wil installeren naar de sites van die CC gaan en die één voor één downloaden? Voorheen met de sims 3 lukte het toch ook, waarom niet met de sims 4? Is het omdat Maxis ineens weer in the picture is? En kan iemand me hiermee helpen? Dankuu :clown:
'I'd rather be hated for who I am, then loved for who I am not' - K. Cobain
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door tarac »

Roortje schreef:Hey,

Ik heb exact precies hetzelfde. Ik heb van alles gedownload en van die tientallen downloads zijn er maar liefst 2 die opduiken! :roodboos:
Ik heb alles gedaan op de manier zoals het moet, want waarom zouden die twee het wél doen en de rest niet? En alle huizen en ruimtes die ik via de officiële uitwisseling / community pagina download in het spel zelf, komen niet met de CC. Moet ik dan serieus elke keer als ik zoiets wil installeren naar de sites van die CC gaan en die één voor één downloaden? Voorheen met de sims 3 lukte het toch ook, waarom niet met de sims 4? Is het omdat Maxis ineens weer in the picture is? En kan iemand me hiermee helpen? Dankuu :clown:
Veel downloads komen als Winrar betanden. Die moet je eerst uitpakken en dan de uitgepakte bestanden plaatsen in je mapje Downloads.
Iritepiet1
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 dec 2014, 12:18
Contacteer:

Gedownloade kleren niet terug te vinden in de game?

Bericht door Iritepiet1 »

Hoi,

Ik heb een probleem: wanneer ik kleren heb gedownload en de .package-bestanden netjes in het mapje Mods heb gezet, zoals het hoort, de game opstart en een Sim probeer te creëren zie ik de gedownloade kleren niet terug in het spel! Een paar kleren zie ik wel.
Ik heb de Sims 4 en alle uitbreidingen gedownload vanaf de downloadsite op dit forum en ik weet zeker dat de kleren downloads voor de Sims 4 zijn.

Weet één van jullie hoe dat komt en of ik het kan verhelpen?

Alvast bedankt,
Iritepiet1
Sims! :jazeker:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Gedownloade kleren niet terug te vinden in de game?

Bericht door tarac »

Iedere "idioot" kan iets aanbieden als zijnde een download voor Sims4.
Niet elke download zal dan werken.
Iritepiet1
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 dec 2014, 12:18
Contacteer:

Re: Gedownloade kleren niet terug te vinden in de game?

Bericht door Iritepiet1 »

Ik heb echt een heleboel kleren gedownload van verschillende sites, en ik heb ze allemaal geïnstalleerd. En ik ben er trouwens net achtergekomen dat ik niet één kledingstuk meer in mijn game heb.
Sims! :jazeker:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Gedownloade kleren niet terug te vinden in de game?

Bericht door Bee »

Iritepiet1 schreef:Ik heb echt een heleboel kleren gedownload van verschillende sites, en ik heb ze allemaal geïnstalleerd. En ik ben er trouwens net achtergekomen dat ik niet één kledingstuk meer in mijn game heb.
Dan zou ik toch even contact opnemen met de makers van die mods. Misschien moeten zij ze updaten naar de juiste versie?
Wat je ook nog kunt proberen is even een nieuwe sims4map aanmaken C:/Documenten/EA ? Zie hier.

Geen één kledingstuk lijkt me niet goed! Of bedoelde je niet één gedownload kledingstuk?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Roortje
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2014, 22:49
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door Roortje »

tarac schreef:
Roortje schreef:Hey,

Ik heb exact precies hetzelfde. Ik heb van alles gedownload en van die tientallen downloads zijn er maar liefst 2 die opduiken! :roodboos:
Ik heb alles gedaan op de manier zoals het moet, want waarom zouden die twee het wél doen en de rest niet? En alle huizen en ruimtes die ik via de officiële uitwisseling / community pagina download in het spel zelf, komen niet met de CC. Moet ik dan serieus elke keer als ik zoiets wil installeren naar de sites van die CC gaan en die één voor één downloaden? Voorheen met de sims 3 lukte het toch ook, waarom niet met de sims 4? Is het omdat Maxis ineens weer in the picture is? En kan iemand me hiermee helpen? Dankuu :clown:
Veel downloads komen als Winrar betanden. Die moet je eerst uitpakken en dan de uitgepakte bestanden plaatsen in je mapje Downloads.
Ik pak ze uit met 7zip, maar ik zie nu wat ik fout gedaan had, ik had ze gedownload tijdens het spelen dus moest even opnieuw opstarten :clown:
Bedankt voor de tips, maar het was gewoon een domme stap die ik vergat te zetten haha.
Alsnog wel nog een vraag over CC in gedownloade huizen. Hoe zit dat? Want alle gedownloade content die gebruikt zijn in het huis (of ruimte) de ik dan download worden niet mee gedownload en dan eindig ik met een leeg huis omdat alle custom content is verwijderd. Vaak download ik ze júist voor de CC, een beetje jammer dat het dan niet werkt.
Is het dan niet meer mogelijk om iets te downloaden/installeren met de CC erbij of is er weer iets wat ik over het hoofd zie?
'I'd rather be hated for who I am, then loved for who I am not' - K. Cobain
rieka2005
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2016, 11:17
Contacteer:

Heel veel gedownloade kleding verschijnt niet in het spel

Bericht door rieka2005 »

Hallo allemaal,mijn probleem is dat gedownloade kleding voor volwassenen niet in het spel verschijnt, kinderkleding b.v wel. Ik zet het echt in de goede map, n.l. Documenten, Electronic Arts, De Sims 4, Mods. Ook zijn ze als het nodig is uitgepakt. Dus zoals b.v. deze... LacunaS4Y_ymTop_S4F.package. Is er misschien iemand met het zelfde probleem ? Heeft iemand hiervoor een oplossing ? Ik hoor het heel graag, Groetjes Tilly
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Heel veel gedownloade kleding verschijnt niet in het spel

Bericht door Bee »

rieka2005 schreef:Hallo allemaal,mijn probleem is dat gedownloade kleding voor volwassenen niet in het spel verschijnt, kinderkleding b.v wel. Ik zet het echt in de goede map, n.l. Documenten, Electronic Arts, De Sims 4, Mods. Ook zijn ze als het nodig is uitgepakt. Dus zoals b.v. deze... LacunaS4Y_ymTop_S4F.package. Is er misschien iemand met het zelfde probleem ? Heeft iemand hiervoor een oplossing ? Ik hoor het heel graag, Groetjes Tilly
Ik heb je bericht samengevoegd met dit topic - lees het even goed door en kijk of je je problemen kunt oplossen. Zo niet reageer dan verder in dit topic.

Graag de volgende keer eerst even zoeken of je probleem al ergens gemeld is op het forum.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
rieka2005
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2016, 11:17
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door rieka2005 »

Hallo allemaal, hier ben ik weer. Het probleem dat gedownloade kleding niet zichtbaar werd in mijn spel is opgelost. Het kwam doordat windows defender de file zag als spam. Door windows defender uit te schakelen werden de files zichtbaar. Ik hoop dat ik hiermee ook anderen heb kunnen helpen. Groetjes Tilly
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Gedownloade kleren niet terug te vinden in de game?

Bericht door Bee »

rieka2005 schreef:Hallo allemaal, hier ben ik weer. Het probleem dat gedownloade kleding niet zichtbaar werd in mijn spel is opgelost. Het kwam doordat windows defender de file zag als spam. Door windows defender uit te schakelen werden de files zichtbaar. Ik hoop dat ik hiermee ook anderen heb kunnen helpen. Groetjes Tilly
Neem alleen wel onderstaande in acht (zie quote Tarac).
Want uiteraard kunnen er in downloads zomaar virussen zitten. Check altijd heel goed waar het vandaan komt en wees er altijd voorzichtig mee.
Als je een bestand gechecked hebt en je vertrouwt het, voeg het dan toe aan uitzonderingen van je virusscanner. Je bescherming op internet helemaal uitzetten is GEEN goed idee!
tarac schreef:Iedere "idioot" kan iets aanbieden als zijnde een download voor Sims4.
Niet elke download zal dan werken.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
RenskeGSx
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jan 2017, 10:01
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door RenskeGSx »

Ik dacht dat ik de enige was, ik heb de sims 4 illegaal gedownload, kan het daar aan liggen? :huilen: Ik vind het zelf namelijk heel jammer, omdat ik het wel leuk vind om gewoon andere kleding erbij te hebben. Ik heb al veel dingen geprobeerd, de spelmodificaties aan/uit gezet, bestanden proberen te openen (wat niet hoefde maaroké). Hebben jullie enig idee wat het kan zijn? Want ik ben niet zo'n computerkenner, haha. Alvast dankje :hehe: .
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door tarac »

RenskeGSx schreef:Ik dacht dat ik de enige was, ik heb de sims 4 illegaal gedownload, kan het daar aan liggen? :huilen: Ik vind het zelf namelijk heel jammer, omdat ik het wel leuk vind om gewoon andere kleding erbij te hebben. Ik heb al veel dingen geprobeerd, de spelmodificaties aan/uit gezet, bestanden proberen te openen (wat niet hoefde maaroké). Hebben jullie enig idee wat het kan zijn? Want ik ben niet zo'n computerkenner, haha. Alvast dankje :hehe: .
Heb je al versie 1.25 (stadsleven) ???
Veel CC werkt niet als je nog versie 1.20 (uIt Eten) hebt.
RenskeGSx
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jan 2017, 10:01
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door RenskeGSx »

Ik heb aan het werk, volgens mij zitten alle pakketten er gewoon bij :P.
RenskeGSx
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jan 2017, 10:01
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door RenskeGSx »

Lekker duidelijk bericht ^,oeps sorry. Maar ik heb aan het werk erbij in zitten bedoelde ik. Maar volgens mij zit stadsleven er wel bij.
RenskeGSx
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jan 2017, 10:01
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door RenskeGSx »

Al mijn cc staat in Mods, met als icoon een uTorrent teken :O Ik snap het niet meer, lol
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door tarac »

RenskeGSx schreef:Al mijn cc staat in Mods, met als icoon een uTorrent teken :O Ik snap het niet meer, lol
Ga naar zo'n bestandje met een uTorrent teken
Klik er met rechts op en kies Openen met ....
Zoek nu op je computer naar de plek waar de Sims 4 staat (In Program Files, niet in Documenten)
Open mapje Game -> Bin
klik op TS4 (32 bits) of TS4_x86 (64 bits) en kies Dit voortaan voor alle bestanden doen.
RenskeGSx
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jan 2017, 10:01
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door RenskeGSx »

Ik snap de helft niet :(. Sorry , ben echt een dom kind maar, wat moet ik doen als ik op open met heb geklikt? Dan staat er namelijk uTorrent of zoeken naar ander programma.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door tarac »

RenskeGSx schreef:Ik snap de helft niet :(. Sorry , ben echt een dom kind maar, wat moet ik doen als ik op open met heb geklikt? Dan staat er namelijk uTorrent of zoeken naar ander programma.
Zoeken naar ander programma natuurlijk
Zoek dan naar TS4 of TS4_x86 on je installatiemap - Game - Bin
RenskeGSx
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jan 2017, 10:01
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door RenskeGSx »

Ik geef het op, snap er niks van
RenskeGSx
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jan 2017, 10:01
Contacteer:

Re: Heel veel Custom Content verschijnt niet in het spel

Bericht door RenskeGSx »

Nu ik het eindelijk snap, kan ik het mapje game niet vinden , vlngns mij is die er niet bij mij :shock:
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”