Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef: 16 dec 2020, 16:22 Hallo. Mijn Sims 4 verwijderd meubels tijdens het spelen. Met name in de keuken verdwijnen aanrechten en tafels met stoelen. Hebben jullie een idee hoe dat kan? Mijn mods zijn uitgeschakeld na de laatste update dus daar kan het niet aan liggen denk ik.
Check eerst met de dlc-toggler of je wel alle uitbreidingen hebt.
Heb je ook een origineel spel ?, zo ja, bedenk dan dat zodra je met het originele spel speelt de spullen uit niet-originele uitbreidingen niet zichtbaar zijn en als je dat spel dan opslaat zijn ze definitief uit je huidige spel verdwenen.
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door Lindavanorsouw »

tarac schreef: 16 dec 2020, 17:30
Lindavanorsouw schreef: 16 dec 2020, 16:22 Hallo. Mijn Sims 4 verwijderd meubels tijdens het spelen. Met name in de keuken verdwijnen aanrechten en tafels met stoelen. Hebben jullie een idee hoe dat kan? Mijn mods zijn uitgeschakeld na de laatste update dus daar kan het niet aan liggen denk ik.
Check eerst met de dlc-toggler of je wel alle uitbreidingen hebt.
Heb je ook een origineel spel ?, zo ja, bedenk dan dat zodra je met het originele spel speelt de spullen uit niet-originele uitbreidingen niet zichtbaar zijn en als je dat spel dan opslaat zijn ze definitief uit je huidige spel verdwenen.

Ik heb sowieso alle uitbreidingen en basisspel. Vanuit jouw downloads heb ik die. Op internet ben ik al aan het zoeken waar dit aan kan liggen, krijg het nog niet gevonden.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door Bee »

Na iedere update moet je het aangepast materiaal en modificaties weer aanzetten. Je doet dit bij de spelopties. Daarna even het spel afsluiten en weer opstarten. Als je ook scriptmodificaties hebt, dan die ook. Maar scriptmodificaties gaan niet altijd goed in het spel dus die laat je bij voorkeur uit.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door Lindavanorsouw »

Bee schreef: 16 dec 2020, 21:13 Na iedere update moet je het aangepast materiaal en modificaties weer aanzetten. Je doet dit bij de spelopties. Daarna even het spel afsluiten en weer opstarten. Als je ook scriptmodificaties hebt, dan die ook. Maar scriptmodificaties gaan niet altijd goed in het spel dus die laat je bij voorkeur uit.
Gedaan. Maar helaas niet gewerkt. Vooral met sociale evenementen gebeurt het. Meubels verdwijnen als er veel mensen in huis zijn.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door Bee »

Eigenaardig..
Je zou haast denken dat er een kleptomaan over de vloer komt?!
Ik heb het nog niet meegemaakt tot nu toe.

Is het bij alle soorten aanrechten, dus ook de doodnormale standaardversies?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door Lindavanorsouw »

Bee schreef: 16 dec 2020, 23:23 Eigenaardig..
Je zou haast denken dat er een kleptomaan over de vloer komt?!
Ik heb het nog niet meegemaakt tot nu toe.

Is het bij alle soorten aanrechten, dus ook de doodnormale standaardversies?
Ja, en tafels en stoelen en soms ineens de stereo in een andere kamer. Echt heeeeel frustrerend. Kost veel geld om steeds opnieuw te kopen
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door Bee »

Lindavanorsouw schreef: 17 dec 2020, 07:29
Ja, en tafels en stoelen en soms ineens de stereo in een andere kamer. Echt heeeeel frustrerend. Kost veel geld om steeds opnieuw te kopen
Ik denk echt een kleptomaan. Let goed op wie je binnenlaat en probeer bv eerst achter hun eigenschappen te komen.

Edit: Ik vond net ook dit. Je bent blijkbaar niet de enige met dit probleem..
https://answers.ea.com/t5/Technische-pr ... -p/9315856
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door Nowella »

Hoi, ik heb de Anadius updater gebruikt voor Cottage living, maar nu ziet mijn spel er helaas zo uit. Er is opzich mee te spelen maar irritant is het wel. Heb na de update ook nog even een repair gedaan maar het bleef. Iemand die weet waar dit aan kan liggen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Sims 4 updaten, bijvoegen, repareren.

Bericht door WALUIGI96 »

Kijk even of een van je mods een update nodig heeft, waarschijnlijk ligt het daar aan.
Beantwoord (ook) technische vragen.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”