perfecte plant

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
ikke1975
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 jul 2015, 14:26
Contacteer:

perfecte plant

Bericht door ikke1975 »

Hoe krijg ik bij tuinieren een perfecte plant.

Ik neem aan dat een perfecte plant op zich. ook zaadjes heeft, die weer perfecte planten opleveren.

Weet ook dat dit via wetenschap (scheikunde?) kan.

Zijn er nog andere manieren voor?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: perfecte plant

Bericht door Bee »

Door steeds weer opnieuw te planten wordt je plant steeds beter en uiteindelijk perfect.
Een snelle methode is met het tuinierstation. Deze zit in het pakket De Steenworp Kas. Je plant je zaden. Vervolgens kun je 'tegen de planten praten'. Dit blijf je doen tot alles perfect is.
Via wetenschap? Daar weet ik niets vanaf.

In deze review op YouTube kun je zien hoe het werkt ongeveer: https://www.youtube.com/watch?v=ah1ZyGDgXgQ
Wat zij alleen vergeet is dat je het zonlicht kunt gebruiken als compost (drie zonlichtsterretjes in de compostmaker doen en dan 'Compostmaker gebruiken'). Je planten groeien hierdoor direct 1 fase en het onkruid is verwijderd. Tegen planten praten doe je met de megafoon, waardoor je tegen alle planten tegelijk praat en deze upgrade. Als je hier een poosje mee door gaat zijn al je planten 'Perfect'.
En als je zelf een kas bouwt in de winter kun je ook 's winters tuinieren. Zet dan wel op tijd je planten binnen in de kas. Als je een bevroren plant binnen zet moet hij even 'ontdooien'. Het binnen planten in de kas moet wel via 'move objects', dus voor het planten moet je dat even aanzetten.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
ikke1975
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 jul 2015, 14:26
Contacteer:

Re: perfecte plant

Bericht door ikke1975 »

ok, dank je wel.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”