Vooruit in de tijd download via origin, verwijderen

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Lovelysims
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jan 2019, 13:02
Contacteer:

Vooruit in de tijd download via origin, verwijderen

Bericht door Lovelysims »

Hallo,

Ik heb een vraag:ik heb het al voorbij zien komen, bij het lezen op dit forum, maar voor de zekerheid wil ik het graag voor mezelf nog eens vragen, om problemen te voorkomen met/in mijn spel.

Kan ik Vooruit in de tijd, (geregistreerd in Origin Client en hier gedownload/geinstalleerd) met Revo uninstall verwijderen van mijn laptop?

Alle pakketten heb ik op dvd disk, zit nu op patch 1.69.

Alvast vriendelijk dank voor de info

Groet lovelysims.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vooruit in de tijd download via origin, verwijderen

Bericht door tarac »

Als je de gedownloade en originele spellen elk in een aprte map hebt geinstalleerd, ja, dan kan je Vooruit in de tijd met Revo verwijderen uit je Origin-gerelateerde map.
Staat alles echter in 1 en dezelfde map dan raad ik aan om het niet te verwijderen.
Lovelysims
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jan 2019, 13:02
Contacteer:

Re: Vooruit in de tijd download via origin, verwijderen

Bericht door Lovelysims »

Dank voor de reactie.

Vooruit in de tijd staat bij sims 3 basis spel( ook via downloaden in origin) in Origin Games map.

De rest van mijn pakketten staan in electronic arts map.

Dus ik begrijp dat ik Vooruit in de tijd nu beter niet weg kan halen?

Is er misschien een andere manier?

Mijn spel is door die download via Origin, diverse malen gecrashed, waarbij vervolgens Vooruit in de tijd ook niet meer in de lijst stond van de pakketten in de Launcher, dus verdwenen. Na die laatste keer dat dit weer gebeurde, heb ik geen moeite meer genomen om deze weer terug te krijgen in die lijst in de launcher. Daarna weer gespeeld en geen last meer gehad van een crash. Vandaar dat ik de download versie via origin van Vooruit in de tijd verwijderd wil hebben. Op één of andere manier crashed het spel. Ik wil het eigenlijk weer via een dvd disk installeren op mijn laptop.

Lovelysims
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vooruit in de tijd download via origin, verwijderen

Bericht door tarac »

In dat geval kun je Vooruit in de Tijd van Origin veilig verwijderen.
Voor je gedownloade versie kan je Vooruit in de Tijd + de eventuele crack HIER downloaden en installeren.
Lovelysims
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jan 2019, 13:02
Contacteer:

Re: Vooruit in de tijd download via origin, verwijderen

Bericht door Lovelysims »

tarac schreef: 15 jan 2019, 21:31 In dat geval kun je Vooruit in de Tijd van Origin veilig verwijderen.
Voor je gedownloade versie kan je Vooruit in de Tijd + de eventuele crack HIER downloaden en installeren.
Wat ben ik blij dat te horen, ondanks dat Vooruit in de tijd in de sims 3 map staat vermeld? Ik was al bang alles te moeten verwijderen en alle pakketten opnieuw te moeten installeren.

Eigenlijk zou ik wel willen weten waarom het niet verstandig zou zijn in het geval als het wel allemaal bij elkaar had gestaan in 1 map, daar ben ik wel heel erg benieuwd naar.

Bedankt voor de link,

Prettige avond
Lovelysims
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Vooruit in de tijd download via origin, verwijderen

Bericht door tarac »

Wanneer origineel en gedownload in 1 map zitten en je verwijdert de originele Vooruit in de Tijd dan zal Origin elke keer wanneer je Origin opent weer proberen Vooruit in de Tijd te installeren.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”