Kan de bakker werkbank uit de store niet gebruiken

Hier kan vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
PJOHNS
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 nov 2016, 23:50
Contacteer:

Kan de bakker werkbank uit de store niet gebruiken

Bericht door PJOHNS »

Hoi iedereen, ik had een paar sets van de sims-store.weebly gedownload, onderandere Brunch bij de Oude Molen.
Nou had ik de instructies van de fix + cc.merged gelezen en gevolgd, maar toch kan ik de bakker werkbank niet gebruiken. Als ik erop probeer te klikken, staat er: 'geen interacties mogelijk'

Hoe kan ik dit oplossen?
PJOHNS
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 nov 2016, 23:50
Contacteer:

Re: Kan de bakker werkbank uit de store niet gebruiken

Bericht door PJOHNS »

Ik heb gemerkt dat telkens als ik mijn spel open, de 'orginele' ccmerged automatisch word toegevoegd bij mijn dcbackup map dus ik denk dat het daar aan ligt.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan de bakker werkbank uit de store niet gebruiken

Bericht door Bee »

Heb je hier gekeken? https://sims-store.weebly.com/fixen-pre ... ntent.html

Heb je allebei de sets (sims3-packs) geïnstalleerd? En de benodigde CCMerged en nieuwste fix?
Misschien moet je daarna even je scriptbestanden verwijderen en de werkbank opnieuw plaatsen.

NB: Het klopt dat het spel een nieuwe CCMerged aanmaakt maar dat mag niet uitmaken. Het neemt dan de gegevens over van de geplaatste CCMerged.

Probeer het anders eens in een nieuw spel nadat alles goed geplaatst is.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
PJOHNS
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 nov 2016, 23:50
Contacteer:

Re: Kan de bakker werkbank uit de store niet gebruiken

Bericht door PJOHNS »

Bee schreef: 11 okt 2020, 16:03 Heb je hier gekeken? https://sims-store.weebly.com/fixen-pre ... ntent.html

Heb je allebei de sets (sims3-packs) geïnstalleerd? En de benodigde CCMerged en nieuwste fix?
Misschien moet je daarna even je scriptbestanden verwijderen en de werkbank opnieuw plaatsen.

NB: Het klopt dat het spel een nieuwe CCMerged aanmaakt maar dat mag niet uitmaken. Het neemt dan de gegevens over van de geplaatste CCMerged.

Probeer het anders eens in een nieuw spel nadat alles goed geplaatst is.

Ik heb eindelijk na maanden gevonden waar het aan ligt. Ik had al die tijd geen winrar geïnstalleerd, dus ik zette die fix in mijn map zonder uit te pakken. He he, eindelijk kan ik hem gebruiken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan de bakker werkbank uit de store niet gebruiken

Bericht door Bee »

PJOHNS schreef: 05 dec 2020, 14:57
Bee schreef: 11 okt 2020, 16:03 Heb je hier gekeken? https://sims-store.weebly.com/fixen-pre ... ntent.html

Heb je allebei de sets (sims3-packs) geïnstalleerd? En de benodigde CCMerged en nieuwste fix?
Misschien moet je daarna even je scriptbestanden verwijderen en de werkbank opnieuw plaatsen.

NB: Het klopt dat het spel een nieuwe CCMerged aanmaakt maar dat mag niet uitmaken. Het neemt dan de gegevens over van de geplaatste CCMerged.

Probeer het anders eens in een nieuw spel nadat alles goed geplaatst is.

Ik heb eindelijk na maanden gevonden waar het aan ligt. Ik had al die tijd geen winrar geïnstalleerd, dus ik zette die fix in mijn map zonder uit te pakken. He he, eindelijk kan ik hem gebruiken.
Waardeloos zeg! Had het nog even gevraagd. Staat er wel bij dat je het uit moet pakken met winrar.. Nu ja, gelukkig doet ie het nu! :mrgreen:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Downloaden”