Het Grote Offtopic Topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef: 30 jun 2019, 10:45 Oke Island Living heeft er voor gezorgd dat ik wil kijken of mn laptap het een beetje aan kan (waarschijnlijk niet haha). Dus ik ben nu aan het updaten, maar de laaste keer dat ik gespeeld heb was toen seasons uit kwam... :')
Dan moet je
10. Word beroemd
11. Strangerville
12. Eilandleven

nog installeren.

Als je laptop het niet "trekt" kun je bepaalde uitbreidingen uitschakelen middels de DLC-toggler.
Alles is HIER te vinden.

Edit:
Ik heb Word Beroemd, Strangerville en Eilandleven samengevoegd tot 1 file van 11.74 GB
Apart zijn ze 8,84 + 6.38 + 8.4 = 23,62 GB.
Download het HIER
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik heb alles via zlorigin. Het bestand lijkt niet te werken? Ik krijg de foutmelding: Could not read crack config file: game\bin\rldorigin.ini or game\bin\codex.cfg

Ik heb ze in Program Files - Origin Games - The Sims 4 gezet. Wat de installatie map is. Dat vatte ik onder hoofdmap
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef: 30 jun 2019, 13:21 Ik heb alles via zlorigin. Het bestand lijkt niet te werken? Ik krijg de foutmelding: Could not read crack config file: game\bin\rldorigin.ini or game\bin\codex.cfg

Ik heb ze in Program Files - Origin Games - The Sims 4 gezet. Wat de installatie map is. Dat vatte ik onder hoofdmap
RldOrigin.ini is een verouderde crack, we hebben al geruime tijd Codex.
Je moet dus de oude map Game verwijderen en de laatste map Game downloaden, uitpakken en naar je installatiemap kopieren.
Ook zal een gekraakte versie niet werken binnen een map Origin Games of Electronic Arts.

Wil je met ZLOrigin spelen laat dan ZLOrigin je spel repareren.
Wil je offline spelen zonder Zclient/ZLOrigin verplaats je installatiemap uit Origin Games en installeer de gekraakte versie van de map Game.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Zo, kun je nagaan hoe lang het geleden is dat ik dit voor het laatst heb opgestart.
Ik kon de sims trouwens gewoon opstarten net, dus daar heb ik geen problemen mee. Ik kreeg alleen een waarschuwing betreft schijfruimte, daarom wilde ik wat uitbreidingen er af halen. Maar ik heb nu besloten de Sims 3 te verwijderen (met revo natuurlijk!). Die kan mijn oude laptopje echt niet meer aan, dus ik heb mijn saves bewaard voor later.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Praten”