Optreden voltooien (Word beroemd)

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chunn
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 apr 2015, 17:31
Contacteer:

Optreden voltooien (Word beroemd)

Bericht door Chunn »

Hoi,

Ik had de vraag over hoe ik het optreden kan voltooien. Mijn sim heeft de acteercarriere.
En net zoals andere banen waarin je mee kan gaan met je sim heb je doelen. Alleen ik kreeg deze 2 doelen niet gedaan:
Schermafbeelding 2018-12-21 om 17.22.51.png
Voor de haar en make up moet je op een styling stoel klikken, alleen ik heb dit al 3 keer gedaan en het doel blijft maar staan.
Weet iemand misschien hoe dit komt? Of doe ik iets verkeerd?
Schermafbeelding 2018-12-21 om 17.23.16.png
En het andere doel: "Het optreden voltooien" krijg ik ook niet voltooit.
Ik heb op verschillende camera's geklikt en op andere sims die er rond lopen, maar ik krijg nergens een optie met optreden of zoiets.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen! Ik heb wel gewoon de voorbereidingen van het optreden gedaan.
Schermafbeelding 2018-12-21 om 17.23.02.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Love your parents, we are so busy growing up, we often forget they are also growing old. :tong:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Optreden voltooien (Word beroemd)

Bericht door Bee »

Ik heb het zelf nog niet gespeeld maar misschien moet je eerst je haar en make-up hebben gedaan en waarschijnlijk moet je in die stoel gaan zitten nadat je erop hebt geklikt? Als deze gedaan is kun je ws pas door naar het optreden?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Optreden voltooien (Word beroemd)

Bericht door tarac »

Bee schreef: 22 dec 2018, 13:22 Ik heb het zelf nog niet gespeeld maar misschien moet je eerst je haar en make-up hebben gedaan en waarschijnlijk moet je in die stoel gaan zitten nadat je erop hebt geklikt? Als deze gedaan is kun je ws pas door naar het optreden?
Dat klopt, op de stoel klikken en er dan in gaan zitten.
Dan op de spiegel klikken en Costuum aantrekken kiezen.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”