Download verwijderen?

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Irisgemini
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jul 2015, 13:01
Contacteer:

Download verwijderen?

Bericht door Irisgemini »

Hallo :D,
Ik zit al een hele lange tijd met een probleem. Ik heb vroeger schoenen gedownload die heel lang en lelijk zijn. Nu wil ik deze graag verwijderen maar ik kan hem nergens tussen vinden? Iemand tips hoe ik die schoenen toch kan vinden? De schoenen staan bij baby tot oud in de kledingkeuze en als er baby's geboren worden zijn ze voor de helft wit of bruin door die schoenen en kan niks met de baby doen omdat het hele beeld op het laatst wit of zwart word. Ik vermoed dat ze bij een bepaalde sims horen, maar ik wil het liefst niet zomaar iets verwijderen , omdat ik dan bang ben dat ik spullen verwijder die ik graag wil houden en nooit meer terug kan vinden :(
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Download verwijderen?

Bericht door Bee »

Irisgemini schreef:Hallo :D,
Ik zit al een hele lange tijd met een probleem. Ik heb vroeger schoenen gedownload die heel lang en lelijk zijn. Nu wil ik deze graag verwijderen maar ik kan hem nergens tussen vinden? Iemand tips hoe ik die schoenen toch kan vinden? De schoenen staan bij baby tot oud in de kledingkeuze en als er baby's geboren worden zijn ze voor de helft wit of bruin door die schoenen en kan niks met de baby doen omdat het hele beeld op het laatst wit of zwart word. Ik vermoed dat ze bij een bepaalde sims horen, maar ik wil het liefst niet zomaar iets verwijderen , omdat ik dan bang ben dat ik spullen verwijder die ik graag wil houden en nooit meer terug kan vinden :(
Allereerst, lees even de forumregels door; berichten volledig in kleur en opmaak zijn niet toegestaan op ons forum.

Wat je kunt doen is de mods sorteren op datum of van wie of waar je ze hebt gedownload.
Je maakt een nieuw spel zonder mods en daarna kun je ze per groep gaan testen. Een hoop werk maar dat is de enige optie. Of even opzoeken waar je je mods vandaan hebt en de naam even opschrijven, dan kun je die in je eigen spel opzoeken.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Irisgemini
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jul 2015, 13:01
Contacteer:

Re: Download verwijderen?

Bericht door Irisgemini »

Oke sorry zal ik doen! Bedankt voor de tip's!!
Ik zal het gelijk gaan uitproberen :)
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”