Download wil niet voltooien

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Download wil niet voltooien

Bericht door maralicious »

Hoi, ik heb Google een beetje doorgespit, maar ik kwam niet echt op een antwoord.. dus misschien kan ik hier mijn antwoord krijgen.
Ik heb geprobeerd om een torrent te downloaden, een seizoen van The Vampire Diaries. Ging allemaal goed enzo, de download duurde twee dagen en dat vond ik wel logisch want het was een download van 30 gb. Nu gaf mijn download programma, Bitlord, aan dat de download klaar was maar mijn downloads zijn helemaal niet klaar, kijk:
Afbeelding

Als ik later in het mapje kijk, waar mijn download dus in gedownload is, zie ik alleen maar dit:
Afbeelding

Nu had ik dus opgezocht wat een PART-bestand is, dat is dus kennelijk een deel van het bestand. Als ik bij de comments kijk van de torrent, staan er allemaal positieve reacties - waardoor ik dus denk dat het aan mij ligt? Ik kan de download niet door laten gaan, want mijn programma zegt dat hij klaar is maar de download is dus kennelijk helemaal niet klaar, verre van zelfs. Heeft iemand ooit dit probleem gehad, en kan die mij helpen?
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Download wil niet voltooien

Bericht door Sven »

Je kan proberen om Bitlord volledig af te sluiten (zodat hij ook niet meer op de achtergrond draait), en dan weer het programma openen. Op die manier zoekt hij weer naar alle bestanden.

Als dat niet werkt, kan je beter ee ander torrent-programma gebruiken, uTorrent bijvoorbeeld. Ik vind Bitlord niet goed werken en de downloadsnelheid is veel te laag.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Download wil niet voltooien

Bericht door Bee »

Of Vuze, die werkt ook echt razendsnel!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Download wil niet voltooien

Bericht door tarac »

Inderdaad vreemd dat het bestand op seeding staat terwijl het nog niet compleet is binnengehaald.
Van welke site heb je het gedownload ?
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Download wil niet voltooien

Bericht door maralicious »

Ik startte mijn laptop opnieuw op, daarna Bitlord ook, hij blijft alleen maar op seeden staan. Zelfs als ik op ''Stop'' druk, en daarna weer op ''Start'' blijft hij seeden aangeven, terwijl de download toch echt niet voltooid is. Ik zal Vuze eens uitproberen, haha.
Ik heb de download van kickass.to (link is wss niet goed geschreven maar oke) afgehaald. Er stonden goede reviews bij, dus ik denk dat het aan mij of mijn programma ligt
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Download wil niet voltooien

Bericht door Bee »

Het ligt zeer zeker niet aan jou! Eerder aan het programma of aan de download zelf :normalelach:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Download wil niet voltooien

Bericht door maralicious »

Ik heb Bitlord eraf gehaald en Vuze gedownload. Nu downloadt de torrent in Vuze, ik zal kijken hoe het nu gaat. Bedankt!
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”