Systeemeisen controleren

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
shefearsoblivion
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 jul 2015, 13:36
Contacteer:

Systeemeisen controleren

Bericht door shefearsoblivion »

Ik heb geen idee of dit al eerder gepost is, maar ik heb het niet kunnen vinden.

Ik heb een site gevonden die helpt met het controleren of jouw computer het spel dat je wilt downloaden/kopen wel aan kan, en ik dacht dat het misschien handig zou zijn om deze hier te delen, voor de mensen onder ons die eigenlijk niet zo goed weten waar ze alles moeten vinden maar wel graag willen weten of ze hun spel uberhaupt wel kunnen installeren en spelen:


http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Bij Recommended kan je het spel volledig spelen, bij minimum kan het zijn dat je iets moet updaten (maar het kan ook zijn dat jouw OS nog niet bestond toen het spel uitkwam en dat het probleem is)

Ik hoop dat dit enigszins geholpen heeft!
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Systeemeisen controleren

Bericht door Sven »

Bedankt voor het delen!

Ik ben bekend met de website, en het is om even snel te kijken erg handig. Het enige nadeel is dat hij al heel snel aangeeft dat je een spel wel of niet aankan, soms iets te snel. Sommige games kan je bijvoorbeeld op de max instellingen spelen ook al is je processor niet goed genoeg volgens Can You Run It.
Maar goed, toch een prima site. Ik gebruik het ook regelmatig.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”