Wie is de mol?

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Maaike
Gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 nov 2014, 23:46
Contacteer:

Wie is de mol?

Bericht door Maaike »

Hoi iedereen,
Zijn hier nog meer mensen die Wie is de mol kijken? Ik ben er namelijk vrij verslaafd aan :jazeker:. Jullie al een idee wie de mol zou zijn? Ik verdenk op dit moment 4 ( :gek: ) mensen, Ajouad, Chris, Marlijn en Martine. Wie verdenken jullie?
Happiness can be found even in the darkest of times, if only one person remembers to turn on the light...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door BanaanZombie »

Je bent me net voor haha, ik wilde dit topi net gaan maken en toen zag ik deze dus al staan haha

Ik verdenk er nu 3
Margriet, Carolina, Viktor

In de intro film is weer een DE MOL schijfje te zien bij Viktor. Dit was bij Kees toen ook zo. Al zegt dit dus 0,0 over dit jaar want niets is wat het lijkt
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door xJessica »

BanaanZombie schreef:In de intro film is weer een DE MOL schijfje te zien bij Viktor. Dit was bij Kees toen ook zo. Al zegt dit dus 0,0 over dit jaar want niets is wat het lijkt
Dat jij dat opmerkt :shock: Maar ik volg het niet echt (volgens mij zijn er pas net 2 afleveringen geweest maar sst! :P) en anders verdenk ik Ajouad dinges. Want of hij snapt het spel niet, of speelt het gewoon heel erg slim
Not all monsters do monstrous things
Maaike
Gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 nov 2014, 23:46
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Maaike »

Ja idd, daarom verdenk ik ajouad ook. Hij is of heel dom, of hij heeft een hele nieuwe mol tactiek.
Happiness can be found even in the darkest of times, if only one person remembers to turn on the light...
Gebruikersavatar
Niina
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:47
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Niina »

Margriet verdenk ik het meest (er lag een bloem bij de brieven van de mol op het bed; margriet is ook een bloem), ook vanwege de titels van de afleveringen:
Aflevering 1 heette lezen en schrijven: daar had Margriet het over tijdens haar introductie (ze was toch ook journalist ofzo? :gek: )
Aflevering 2 heette scheepsrecht: drie keer is scheepsrecht en Margriet mocht drie keer het geld als penningmeester van Art aannemen.

Misschien zit ik nu te veel op Margriet (tunnelvisie!! :schrik: ), dus verder verdenk ik ook een beetje Ajoued, Chris en Marlijn. En Rik een minibeetje.
I think you found a way to get out of bed this morning. And that makes you the strongest person I know - Nina Dobrev, The Vampire Diaries
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door BanaanZombie »

Dat zijn hele goede dingen Niina haha, Margriet heb ik nu in de app ook als hoofdverdachte staan
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Sven »

Margriet schoot er een beetje bovenuit vons ik... ze doet heel erg bazig en probeert de boel te leiden... ik weet niet zeker of ze de mol is, maar ik vond wel dat ze erg opvallend deed, zeker met de opdracht dat ze die schilderijen moesten ophangen.

Maar ik hou mijn ogen open, je kan het immers nooit zeker weten.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Niina
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:47
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Niina »

Ik zag trouwens op de widm site, dat de meeste mensen op Carolina en daarna op Rik zitten.
Dat snap ik niet helemaal, want ik vind Carolina echt helemaal niet verdacht...
Chris en Viktor zijn het minst verdacht volgens de poll.

Edit:
Rik staat nu wel wat hoger op mijn verdachtenlijstje nadat ik dit zag:

Afbeelding


De letters vormen de zin "Rik is de Mol". Dit is de volgorde waarin de kandidaten bekend zijn gemaakt.
I think you found a way to get out of bed this morning. And that makes you the strongest person I know - Nina Dobrev, The Vampire Diaries
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door BanaanZombie »

Ja zo kun je overal dingen achter gaan zoeken haha. Maar dat is altijd wel zo met widm

Carolina valt niet op en dat maakt haar verdacht + haar nagels
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door xJessica »

BanaanZombie schreef:Ja zo kun je overal dingen achter gaan zoeken haha. Maar dat is altijd wel zo met widm

Carolina valt niet op en dat maakt haar verdacht + haar nagels
Haar nagels?
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door BanaanZombie »

Haar nagels hebben de kleuren van wie is de mol. Zwart en groen

Dat kan of zoiets als wat ik doe zijn, voor elke gelegenheid nagels lakken :3
Of het duis op de mol
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Simmer1520
Gebruiker
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 nov 2014, 22:44
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Simmer1520 »

Die bekend-gemaakt-lijst klopt totaal niet kwa volgorde...

Maar, desalniettemin.... Mijn mol is Rik van de Westelaken
Google 't maar!
Maaike
Gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 nov 2014, 23:46
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Maaike »

Ook mijn mol is Rik. Maar ik verdenk Carolina en Margriet ook nog steeds een beetje. :rologen: Ik zie trouwens opeens dat mijn mol niet eens tussen de mensen die ik aan het begin verdacht zat :lekkerpuh:
Happiness can be found even in the darkest of times, if only one person remembers to turn on the light...
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Pomerani »

Chris of Carolina.
~ Soy la puta ama ~
Maaike
Gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 nov 2014, 23:46
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Maaike »

Ik word altijd heel paranoïde van widm :ironie: . Alleen al omdat veel mensen Carolina verdenken, begin ik al weer te twijfelen :grijns:
Happiness can be found even in the darkest of times, if only one person remembers to turn on the light...
Gebruikersavatar
Niina
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:47
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Niina »

Mijn hoofdverdachte is Rik. Ik spreid nog best veel: ik heb bij de widm app ook wat punten aan Margriet, Carolina en (een beetje) aan Chris gegeven.

Ik hoop trouwens echt dat Rik de mol óf de winnaar is :grijns:
I think you found a way to get out of bed this morning. And that makes you the strongest person I know - Nina Dobrev, The Vampire Diaries
Simmer1520
Gebruiker
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 nov 2014, 22:44
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Simmer1520 »

Ik vind het zo lollig dat je Rik van de Westelaken heel bekakt en formeel ziet bij het NOS-Nieuws, en dan zie je hem terug bij Wie Is De Mol als een blije abnormale man... :tong:
Google 't maar!
Maaike
Gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 nov 2014, 23:46
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Maaike »

Jaaa dat is idd echt grappig :grijns: Heel netjes in pak bij het NOS journaal, en bij widm in een korte broek vrolijk rondlopen XD
Happiness can be found even in the darkest of times, if only one person remembers to turn on the light...
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Katy Perry »

Ik verdenk nu Rik omdat hij die jokers weggaf want als mol heb je die niet nodig ;p
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Sven »

Katy Perry schreef:Ik verdenk nu Rik omdat hij die jokers weggaf want als mol heb je die niet nodig ;p
Pas op dat je niet alleen op iemand gaat omdat hij een paar jokers weggaf, dat is naar mijn idee niet echt de beste strategie... misschien had hij er wel een rede voor?

Ik zit nu een beetje op Chris... ik vind hem best onopvallend, hij komt heel weinig aan het woord terwijl hij toch zelf wel beweert dat hij extravert is.
Viktor vind ik ook een beetje verdacht, en van de vrouwen denk ik een beetje aan Martine en Marlijn.
Maar Chris denk ik mijn eerste verdachte.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Katy Perry »

Sven schreef:
Katy Perry schreef:Ik verdenk nu Rik omdat hij die jokers weggaf want als mol heb je die niet nodig ;p
Pas op dat je niet alleen op iemand gaat omdat hij een paar jokers weggaf, dat is naar mijn idee niet echt de beste strategie... misschien had hij er wel een rede voor?

Ik zit nu een beetje op Chris... ik vind hem best onopvallend, hij komt heel weinig aan het woord terwijl hij toch zelf wel beweert dat hij extravert is.
Viktor vind ik ook een beetje verdacht, en van de vrouwen denk ik een beetje aan Martine en Marlijn.
Maar Chris denk ik mijn eerste verdachte.
Ik verdacht hem al langer, maar nu nog meer ;p
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door BanaanZombie »

Margriet, nog steeds Margriet
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Sven »

BanaanZombie schreef:Margriet, nog steeds Margriet
Er zitten inderdaad wel wat mensen op Margriet, ik ken er ook nog wel een paar, zee is uit een populaire mol.
Aan de ene kant denk ik gaan wel, ze maakt wel erg verdacht, maar ik wacht nog even af.

Ik vind het trouwens fantastisch wat er nu tussen Rik en Martine gaat gebeuren... ik vond het sowieso echt de meest domme actie van het seizoen dat Martine beweert dat ze de zwarte vrijstelling heeft, dat bewijst maar weer eens dat ze niet de meest intelligente persoon in de groep is.
Maar goed, ze zal heel wat uit te leggen hebben, zeker als Rik vertelt aan de groep wat hij en Martine gedaan hebben.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door BanaanZombie »

Ik vond het hilarisch dat margriet hem had en niet Marine haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Maaike
Gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 nov 2014, 23:46
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Maaike »

Jaa vond ik ook XD Ik zat echt zo... Rik... Rik... Rik.. WAT DOE JE XD En ik verdenk Margriet.
Happiness can be found even in the darkest of times, if only one person remembers to turn on the light...
Plaats reactie

Terug naar “Praten”