Het Grote Lente Offtopic Topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Margot »

En met minder wachttijden...
Afbeelding
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

Hmm, ik dacht echt dat ik hier een berichtje had geplaatst. Is het verdwenen/verwijdert of heb ik het vergeten te plaatsen?
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Sven »

tiktokchick schreef:Hmm, ik dacht echt dat ik hier een berichtje had geplaatst. Is het verdwenen/verwijdert of heb ik het vergeten te plaatsen?
Er was vandaag idd een bericht verwijderd, omdat het volgens de "verwijderaar" een onzinbericht was.
Hij is permanent verwijderd en is dus niet meer te lezen, ook niet voor mods.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

*facepalm* Het was geen verdraaid onzinberichtje.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Sven »

tiktokchick schreef:*facepalm* Het was geen verdraaid onzinberichtje.
Laat maar, ik kan het bericht toch zien.
Het hele bericht is in het Engels, wat had je dan verwacht?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Sven schreef:
tiktokchick schreef:*facepalm* Het was geen verdraaid onzinberichtje.
Laat maar, ik kan het bericht toch zien.
Het hele bericht is in het Engels, wat had je dan verwacht?
Beter had je er een vertaling eronder kunnen zetten. Het bericht verwijderen hoeft ook weer niet.. Ik ben erg benieuwd wat er stond.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Ik heb het bericht niet verwijderd.
Als je het bericht nog wil lezen, moet Tiktokchick daarvoor zorgen, ik ga daar verder niets mee doen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door tarac »

Ik ben degene die het betreffende bericht heeft verwijderd.
Het was een nietszeggend berichtje in het Engels dat zij zo graag zou willen vloeiend engels te kunnen schrijven.

En nu we het er toch over hebben, haar onderschrift is te hoog.
Straks staan er hele verhalen in een onderschrift, dus gaarne even aanpassen naar 100 pixels (dus niet 100 woorden)
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

Dat is een verdraaide leugen. Het ging over hoe niet iedereen zin heeft in nog een belachelijk duur pretpark en het ding over het Engels was een bijzaak.

Maar laten we even over de belangrijke dingen praten:
Ik heb geen zin om steeds weer als sh*t behandeld te worden dus ik stop. Zo simpel als wat, Ik ben er gewoon klaar mee!
Probeer maar een andere wedstrijdleider te vinden want ik ben het zat!

Ik mag misschien wel aanvallend klinken, ik mag misschien wel niet de aardigste persoon zijn. Maar ik heb ook gewoon gevoelens en ik kan ook gekwetst zijn.

Veel plezier allemaal want ik ga ervandoor!

Tot uhhhm..... NOOIT MEER!

-Tiktokchick (ook wel bekend als de persoon die jullie sh*t zat is)

PS: Ik stuur de CAW bestanden wel naar degene die een wereld besteld hebben. Verwacht een PM binnen 1 a 2 dagen.
EDIT: Verstuurd, nu kan ik me eindelijk focussen op hier weggaan.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Eh sorry maar wat is hier aan de hand? Heeft iemand jouw ooit slecht behandeld hier op het forum? Ik vind dit een nogal overdreven reactie als ik heel eerlijk mag zijn. We zijn een best hecht groepje en kunnen het voor zover ik weet goed met elkaar vinden. Als jij jezelf slecht behandeld vind worden dan moet je vooral gaan zoeken naar een nieuw forum want ik ben in al die jaren dat ik op het Simsforum actief ben geweest nog NOOIT slecht behandeld. Misschien moet je jezelf niet zo snel aangevallen voelen.

En verwijder asjeblieft je ondertitel want dat is echt het meest kinderachtige wat je kunt doen, mijn God zeg...
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Dit komt compleet onverwacht voor mij. Ik heb nog nooit slecht bedoelde reacties van iemand hier op het forum gezien. Misschien dat ik iets gemist heb, maar dit vind ik inderdaad een beetje overdreven. Beter praat je erover, misschien kunnen wij iets voor je doen of de mods.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Wuuutt ik ben even een paar dagen weg en dan gebeurt dit :O

Naar mijns inziens heb je overtrokken gereageerd. En over dat Engels (ik heb je bericht niet gelezen, maar goed) er zijn hier heel veel jonge kinderen die echt nog geen Engels kunnen. Dus het is gewoon niet zo slim ;)

Iets anders: wie heeft er nog meer examens? Mijne beginnen maandag. En ik moet eerlijk toegeven: ik kan me er echt niet toe zetten om te leren O_o
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Lurania »

Ik heb een haat-liefde relatie met leren.. Het is heel stom, maar ik lees alles één keer door en het meeste blijft dan hangen. De dingen die niet blijven hangen, kan ik ook niet meer leren.. want die komen gewoon niet in mijn hoofd
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Ik heb geen relatie met leren want ik doe het nooit :P.
Ik verbaas me er altijd over dat mensen KUNNEN leren. Als ik het leer dan ken ik het vaak en haal ik een goed cijfer maar ik weet niet wat het is... ik kan me er nooit echt toe zetten. Ik ben wel gemotiveerd maar ik kan nooit die stap zetten om thuis iets aan school te doen.
Op school tijdens een tussenuur lukt het vaak wel trouwens, maar dat is ook de enige keer dat ik iets aan school doe.
En nog steeds verbaas ik me over het feit dat ik zonder onvoldoendes nog in 5 VWO zit...
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Ik heb ook examens... Dinsdag begin ik met Nederlands (tekst verklaren etc) en woensdag heb ik Duits. (lezen) Dat zijn ook de enige twee waarvoor ik iets heb gedaan tot nu toe. De andere examens volgen pas die weken daarop dus daar begin ik dit weekend mee. Waar ik erg tegen op zie is geschiedenis omdat ik nooit weet waarmee ik moet beginnen en het komt toch niet in mijn hoofd. Heb de afgelopen 5 jaar er geen voldoende meer voor gehaald dus ik hoop dat ik een 5 heb voor mijn examen. Want een 4,5 is immers een 5.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik had ze vorig jaar, Maaaar had vandaag mijn rijexamen en ben geslaagd :3 in 1x yay
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

BanaanZombie schreef:Ik had ze vorig jaar, Maaaar had vandaag mijn rijexamen en ben geslaagd :3 in 1x yay
Wauw wat goed! Gefeliciteerd! Ik heb twee keer over mijn brommerrijbewijs moeten doen. Al denk ik wel dat dit makkelijker is dan het autorijbewijs.
~ Soy la puta ama ~
Maaike
Gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 nov 2014, 23:46
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Maaike »

Gefeliciteerd BanaanZombie! :duimomhoog: :grijns:
Happiness can be found even in the darkest of times, if only one person remembers to turn on the light...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Bee »

Wauw wat goed Xan, Proficiat!!! :duimomhoog:
Afbeelding
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Dankjullie :3
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Wow Sven, jouw bericht is echt volledig op mij toe te passen haha.
Ik heb nou ook zo iets van "boeiend, zo lang ik het maar haal".
Alleen ergens vind ik het dan weer zo klote van alle moeite die ik erin heb gestoken de afgelopen jaren :p

Ik heb tot nu toe alleen Engels en Nederlands gedaan -.- en alles begint maandag bij mij. Maar ik vind het vooral zo stom dat het nu vakantie is. Mijn broers en zus gingen vanavond allemaal in jacuzzi en zo, en dan ben ik zo jaloers xd.

BZ: gefeliciteerd met je rijbewijs!
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Lurania »

Mocht je je een middagje vervelen, raad ik de Amerikaanse Sims site aan..

http://forums.thesims.com/en_US/

Ik dacht dat ik erg was voor mijn Sims haha, zij hebben topics waarvan je de slappe lach krijgt.


Wat dacht je van Cora's persoonlijke toilet, waar Christiaans hoofd de wc vormt voor zijn vrouw? :mrgreen:

Of alle discussies over peuters die steeds raarder worden? "Laten we vragen of ze hen als object vastmaken aan de box!" "Wat?! :gek: "
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Ik heb alleen een geschiedenis en aardrijkskunde examen om mijn havo diploma nog te kunnen halen (zoals sommige weten ben ik vorig jaar op 0,1 gezakt) maar geschiedenis is zo mega veel het niet normaal. Ik vraag me af hoe ik vorig jaar voor dertien vakken tegelijk hebben kunnen leren, echt.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

13? Zo veel? Ik heb er maar 7. Geschiedenis is dit jaar anders. Net als Nederlands. Voor geschiedenis moet je de hele geschiedenis weten; tijdvakken en wat grotere onderwerpen Duitsland, De Republiek en De Koude Oorlog. Het is inderdaad zo veel en ik heb geen idee hoe ik het ga doen. ;___;
~ Soy la puta ama ~
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Lente Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Ja klopt. En die drie grotere onderwerpen zijn 65% van het examen.
Gesloten

Terug naar “Praten”