Het Grote Offtopic Topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Anne schreef:Oké, ik vind de nieuwe layout van het forum echt heel mooi uitzien. Het vorige was een beetje saai, nu is het een stuk leuker.
Kijk, dat is mooi om te horen! ;)
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Iemand1 schreef:
Pomerani schreef:Wat ben ik hier lang niet geweest zeg! Ik heb het zooo druk met school dat ik dit forum een beetje ben vergeten. Hoe gaat het met jullie? : )
He zat jij toevallig ook niet op een Animal Crossing forum? ;o
Dat klopt! Hoe heette je daar? : )
Sven schreef:
Pomerani schreef:Wat ben ik hier lang niet geweest zeg! Ik heb het zooo druk met school dat ik dit forum een beetje ben vergeten. Hoe gaat het met jullie? : )
Welkom terug!
Gaat wel goed, ook druk op school met examens enzo... maar dat komt wel weer goed.
Succes met je examens! Ik ben blij dat ik dat al achter de rug heb.
~ Soy la puta ama ~
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Hey! Ik kijk na een tijdje weer op het forum maar wow wat ziet het er tof uit! :grijns:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Mooi dat de nieuwe stijl zo goed in de smaak valt!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Bee »

Echt erg leuk te horen dat zoveel mensen onze nieuwe stijl een verbetering vinden. Een opsteker voor de makers! :duimomhoog:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Anne »

Vandaag laatste examen gehad... Viel niet mee, afgelopen week. :tong: Wel erg blij dat ik nu even niks heb, lekker uitrusten en eindelijk weer tijd voor leuke dingen haha.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Oke allereerst: hoe zijn de examens gegaan guys?


Ten tweede. Ik ben er pas achter dat ik hoogstwaarschijnlijk hooikoorts heb. Maar wat kun je daar het beste tegen doen? De laatste dagen zijn er enorm veel pollen en ik word gek van mijn ogen en heb t gewoon benauwd
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door xJessica »

Een vriendin van me heeft ook hooikoorts en volgens mij heeft ze medicijnen voor de klachten, dus misschien even navragen bij huisarts? En kijk hier anders even bij :knipoog: http://www.hooikoorts.com/tips/
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Anne »

Aaah, in de nieuwe update kun je blijkbaar (volgens mij) transseksuele Sims maken!
Spoiler: Open
Geslacht aanpassen

Er is een nieuwe knop 'Geslacht aanpassen' onder de knoppen voor het selecteren van een geslacht. Hiermee open je een paneel met mogelijkheden waarmee je de details van de op dat moment weergegeven Sim kunt aanpassen. Deze opties zijn specifiek voor de huidige Sims die bewerkt worden. Hiermee kun je de bouw van de Sim aanpassen (om te bepalen of de Sim een mannelijke of vrouwelijke bouw heeft), waar je Sim naar het toilet gaat en of ze wel of niet zwanger kunnen worden*.



*Kinderen hebben geen toegang tot deze opties. Tieners wel, maar ondanks dat ze een voorkeur voor zwangerschap in kunnen stellen, moeten ze wachten tot ze jongvolwassen zijn om actief te worden op dat vlak.



Steminstellingen

Sims hebben nu toegang tot alle zes de Simstemmen en daarmee het bereik van de beschikbare audiomogelijkheden uitbreiden.



Kledingfilters

Alle* onderdelen in Creëer-een-Sim (bovenkant, onderkant, accessoires, kapsels, schoenen... alles) zijn nu beschikbaar voor beide geslachten. Door filters te gebruiken onder de optie voor kledingkeuze kun je kiezen wat je wilt weergeven/verbergen, afhankelijk van mannelijke en vrouwelijke tags.

Als je de catalogusfilters nog niet kent, dan kun je die vinden boven de onderdelencatalogus (zoals bovenkant of onderkant), door op het driehoekje te klikken (bij het pijltje zal 'Filterpaneel openen' staan).

Hiermee heb je toegang tot een enorm uitgebreide catalogus. Door bijvoorbeeld beide filters onder bovenkant te selecteren, krijg je bijna dubbel zoveel kleding te zien als voorheen (als je alles bij elkaar optelt in de verschillende categorieën, kom je uit op bijna 700 nieuwe onderdelen die beschikbaar zijn).

*We hadden bijna 100% dekking voor alle onderdelen, maar sommige onderdelen bleken lastig te zijn om verschillende redenen. We hebben ervoor gekozen om spelers toegang te geven tot meer, in plaats van een 'perfecte score'. Laat het ons weten als je tegen problemen aanloopt.
Wat vinden jullie hier van? Zelf vind ik het een geweldige en heel aparte update. We hebben zoiets nog nooit eerder gehad, maar het bestaat in de wereld. Daarom ben ik hier best blij mee. :D
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Bee »

Ik ben het met je eens Anne, dit hoort er gewoon bij!
Best knap ook dat ze dit kunnen inpassen in het spel, ben benieuwd ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Dus als ik het goed begrijp kan je geen geslacht meer kiezen, maar kan je alles doen met je Sim wat je wil, dus ze ook vrouwelijk of mannelijk maken?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Sven schreef:Dus als ik het goed begrijp kan je geen geslacht meer kiezen, maar kan je alles doen met je Sim wat je wil, dus ze ook vrouwelijk of mannelijk maken?
Volgens mij zijn er nu gewoon 3 opties ipv 2
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Anne »

Afbeelding
Ook zijn alle mannelijke kleding en haarstijlen beschikbaar voor vrouwen, en andersom. Ik ben hier echt heel blij mee, en heel enthousiast over. Toen ik had las, kon ik het niet geloven. Maar wat dit betreft, kunnen mannen dus ook zwanger worden en vrouwen kunnen andere zwanger maken zonder mods.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Oh zo zit het! Oh chill want sommige mannen kledibg is ook leuk voor vrouwen en this superhandig voor verhaallijnen

Ik vind het tof dat EA Zo open minded is. Kan me voorstellen dat het spel in bepaalde landen nu nog meer verafschuwt wordt of verboden
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Bee »

Toch vind ik zwangere mannelijke sims nog steeds erg belachelijk, ook al bij de aliën-zwangerschappen. Dat dan nu vrouwelijke sims anderen zwanger kunnen maken slaat ook nergens op... Maar ja, in de film kan alles dus in een spelletje helemaal natuurlijk. :roll:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

In t echte leven ligt het er volgens mij aan hoever je al omgebouwd bent. Daar komt dat weg denk ik
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Dit is niet alleen transseksualisme. Het enige wat ze doen is de grens tussen man en vrouw verwijderen, wat je er mee doet kan je zelf weten.
Of je dan doet alsof je Sim transseksueel is of niet maakt niet uit, het gaat er bij de update om dat de speler meer vrijheid heeft met het maken van een Sim. Dat is niet per se realistisch, maar nog steeds is het je eigen keuze of je zowel mannen als vrouwen zwanger wil kunnen laten maken. Dat laatste lijkt me overigens alleen maar irritant, als je een keer ojaa doet heb je gelijk twee Sims die zwanger zijn, great.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Anne »

Ze kunnen niet beide zwanger worden, sinds een van de twee de ander zwanger moet kunnen maken. :knip:
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door harlinquin »

BanaanZombie schreef:Oke allereerst: hoe zijn de examens gegaan guys?


Ten tweede. Ik ben er pas achter dat ik hoogstwaarschijnlijk hooikoorts heb. Maar wat kun je daar het beste tegen doen? De laatste dagen zijn er enorm veel pollen en ik word gek van mijn ogen en heb t gewoon benauwd
Balen...ik heb sinds een jaar 'officieel' hooikoorts. Ik ben met name allergisch voor graspollen en kruiden en als er erg veel pollen in de lucht zijn, heb ik medicatie (anti-histamine van de huisarts), een neusspray en oogdruppels nodig. Op lichtere dagen zoals momenteel nog het geval is voor mij, zijn oogdruppels vaak voldoende en heb ik een enkele keer neusspray nodig. Ik heb het snelste last vna mijn ogen vandaar dat ik veel druppel. Wat nog helpt is is 'svaonds douchen zodat je je pollen van je afspoelt, je kunt wat creme onder je neus/rond je ogen smeren zodat daar pollen blijven plakken en je zo min mogelijk inademt. Jassen,sjaals, tassen etc wat vaker wassen wil ook wel helpen omdat er dan geen bolle naan zitten. En gladde oppervlakken ook regelmatig af doen emt een doek. Google maar eens wat er zijn best wel wat tips te vinden. Ik heb vorig jaar vanalles opgezocht en uitgeprobeerd omdat het bij mij als alle grassen in bloei staan zo heftig is dat ik dus al die medicatie nodig heb en dan mezelf overdag veelal opsluit in huis omdat buiten niet te doen is voor mij. Je woonplaats heeft trouwens ook invloed. aan het strand zul je weinig hooikoortsklachten ervaren. Je kunt trouwens een hele handige app downloaden die aangeeft hoeveel pollen in de lucht zitten en welke zodat je over de tijd kunt pinpointen waar je allergisch voor bent (je kunt nl. ook bijhouden wanneer je last hebt).
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Heel erg bedankt voor die tips!
Ik ga sws nog naar de dokter een keer voor zo'n test
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door Femke »

Ik ben ook echt zo onwijs blij dat die gender restrictions weg zijn op Sims 4, echt een geniale zet van EA!
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door harlinquin »

BanaanZombie schreef:Heel erg bedankt voor die tips!
Ik ga sws nog naar de dokter een keer voor zo'n test
Graag gedaan! Nog een kleine aanvulling; overdag/in de middag zijn er de meeste pollen in de lucht. in de vroege ochtend en avond neemt het af en is het buiten dus weer beter te doen.
Ik heb trouwens mijn oogdruppels en neusspray ook via de huisarts. Werkt voor mij beter dan wat je bij de kruidvat kan kopen. Ik ben niet getest omdat mijn klachten en verloop ervan erg helder waren en het ook opeens logisch was dat ik eigenlijk elk jaar in augustus verkouden was bijv. Die test kan bijv. ook negatief uitvallen terwijl je wel allergisch bent. Je huisarts kan je dit vast allemaal beter uitleggen dan ik ;)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Oh klinkt eigenlijk wel heel logisch

Heb je de naam van die app ook voor me? Ik heb t meeste last van mn ogen en benauwdheid
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door harlinquin »

pollennieuws is de naam van de app.

Ja dat klinkt herkenbaar ;) Ik heb op erge dagen ook hevige nies-aanvallen waarin ik dus echt zo'n tien minuten lang moet niezen wat echt heel vervelend is (gelukkig werkt mijn neusspray daarbij).
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Bestaat er ook zonnebrand waardoor je je niet gelijk vies en plakkerig voelt?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Praten”