forum en sites op mobiel of tablet

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

forum en sites op mobiel of tablet

Bericht door tarac »

Google gaat met ingang van 21 april haar zoekmachines aanpassen aan bereikbaarheid via tablet of mobiel.
Wanneer een site niet is aangepast voor mobiel gebruik zal het lager scoren en dus ook lager geplaatst worden in de zoekresultaten.

Simsforum en Simshelp staan nog steeds bovenaan bij Google, maar wat zijn jouw bevindingen met onze sites via mobiel ?

Alle suggesties zijn welkom.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: forum en sites op mobiel of tablet

Bericht door BanaanZombie »

Simshelp bekijk ik nauwelijks op mn mobiel
Simsforum 9 van de 10 keer. En het bevalt prima. Het oude forum was een ramp op mobiel, zeker ook voor mod dingen, maar deze is supwr fijn. Zeker ook omdat het forum zich aanpas aan het scherm
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: forum en sites op mobiel of tablet

Bericht door tarac »

Bij de weebly sites heb ik gemerkt dat kolommen helaas niet meer naast elkaar staan, maar onder elkaar komen. (de 2e kolom komt onder de 1ste kolom ipv er keurig naast)
Een lijst met codes voor de verschillende sims 3 spellen wordt daardoor onoverzichtelijk.
Ik heb al een klacht ingediend bij weebly.
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: forum en sites op mobiel of tablet

Bericht door Pomerani »

Het oude Simsforum was niet aangepast voor op andere devices waardoor je de hele tijd je schermpje moest verplaatsen. Berichten en foto's laadden heel langzaam. Maar het nieuwe Simsforum is wel goed aangepast op andere devices. Andere site's die bij SF horen bekijk ik nooit op mijn mobiel of iPad. Is ook niet nodig denk ik, want daar kom je meestal om te downloaden en daar heb je je PC voor nodig.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: forum en sites op mobiel of tablet

Bericht door Sven »

Het forum past zich aan aan de grootte van het scherm. Verklein je browser, dan krijg je hetzelfde effect.
Weebly sites zijn op zich ook prima volgens mij.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: forum en sites op mobiel of tablet

Bericht door tiktokchick »

Weebly en het forum werken allebei goed op mijn kindle keyboard.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”