Het Grote Zomer Offtopic Topic

Hier kan je over dingen praten die niets met de Sims te maken hebben.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Sven »

xJessica schreef:Hmm, school is voor mij weer begonnen :/
Mn nieuwe klas is wel leuk, hoewel de meiden waar ik het meest mee optrok in een andere klas zitten dus daar heb ik alleen af en toe eens een les mee samen, maar goed, zit wel bij andere gezellige mensen. Wel jammer dat ik drie dagen tot kwart over 4 op school zit...

Dit is mijn rooster:
https://gyazo.com/40d10faa85f1e6e7e8b04b55e976b485

En hoe zit het met de rest? :lach: Beetje leuke vakantie gehad? Leuke nieuwe klas?
Dat zijn maar 23 uren, en je hebt maar twee keer een tussenuur :P waar zeur jij over haha
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door xJessica »

Sven schreef:
xJessica schreef:Hmm, school is voor mij weer begonnen :/
Mn nieuwe klas is wel leuk, hoewel de meiden waar ik het meest mee optrok in een andere klas zitten dus daar heb ik alleen af en toe eens een les mee samen, maar goed, zit wel bij andere gezellige mensen. Wel jammer dat ik drie dagen tot kwart over 4 op school zit...

Dit is mijn rooster:
https://gyazo.com/40d10faa85f1e6e7e8b04b55e976b485

En hoe zit het met de rest? :lach: Beetje leuke vakantie gehad? Leuke nieuwe klas?
Dat zijn maar 23 uren, en je hebt maar twee keer een tussenuur :P waar zeur jij over haha
Ik zeur over het feit dat ik 3 dagen om kwart over 4 uit ben xD Meer niet hoor haha
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Ja maar op dinsdag heb je zo ongeveer een vrij middag haha. Hoe laat ben je dan uit?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door xJessica »

Sven schreef:Ja maar op dinsdag heb je zo ongeveer een vrij middag haha. Hoe laat ben je dan uit?
Ehm... Half 1 :grijns:
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Sven »

xJessica schreef:
Sven schreef:Ja maar op dinsdag heb je zo ongeveer een vrij middag haha. Hoe laat ben je dan uit?
Ehm... Half 1 :grijns:
...
...
Oke er staat dus wel iets tegenover het feit dat je om kwart over vier uit bent drie keer.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door xJessica »

Ja best wel. En woensdag begin ik om half 12, vrijdag half 11 dus oke, ik stop al xD
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Pomerani »

Mijn rooster weet ik nog niet, ik weet alleen in welke klas ik zit. Ten minste, alleen de naam van mijn klas. De 31e heb ik mijn eerste schooldag. Ben benieuwd hoe het is op de hoge school. De eerste drie weken gaan we aan een project werken. Wat voor soort project weet ik niet.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

Ik heb echt weer zin om fiks wat te downloaden, wat spullen te maken en dan gewoon in m'n 'tribal' buurt spelen. Ik moet ook gaan opschieten met wat foto's voor de wedstrijd op de keep.
Nu maar hopen dat ik niet afgeleid wordt door Skyrim. (nu is mijn game vrij stabiel)
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Ik moet een keer microsoft gaan bellen, vanwege mn 'niet legitieme' versie van windows probleem
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Pffft wat eet je als je wel honger heb, maar nergens zin in, last van de maag enzo (darmen)

Ben er nu al zat van pff, lichaam doe normaal haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Crackers? Beschuit? Ik weet dat ik tien pakken crackers kon eten als ik misselijk was zonder te moeten overgeven :P
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

Ik was weer bezig met CC maken voor S2, en echt, het werkt verslavend!
Om een lang verhaal kort te maken:
Ik maakte een sim, door de sim maakte ik make-up en ogen. daardoor ging ik muren, vloeren en terreinverf maken. En om het compleet te maken maakte ik recolors van stenen, rotsen kliffen, en bergen.
Toen keek ik rond voor verzoeken op 'de keep' en door dat verzoek heb ik nu dus een stoel in elkaar geknutseld met Blender.

Uiteindelijk had ik dus dit gemaakt:
Spoiler: Open
(Alleen de ogen en de 'overlay', de rest van de CC op de sim heb ik niet gemaakt.)
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En ja, bijna al dit spul is in het thema van vulkanen/magma/lava.

PS:Het stormt hier trouwens fiks. Ik hoop dat ik in slaap kan vallen met al dat lawaai en gebliksem.
PPS: Het is hier niet erg actief meer. Het ligt waarschijnlijk aan het einde van de vakantie.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Dat is best vet! Hoe lang ben je ermee bezig geweest? Het ziet er iig echt gaaf uit!
Ja, hier stormde het net ook behoorlijk. Ik schrok wakker vanwege de donder, wat was die knal hard! Gelukkig is het hier nu weer rustig.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

En hier onweert het nu pff. Gelukkig kan ik met de auto en trein, maar van de trein naar school is het nog een stukje lopen. Lang genoeg om drijf nat te worden
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

Sven schreef:Dat is best vet! Hoe lang ben je ermee bezig geweest? Het ziet er iig echt gaaf uit!
Geen idee, ik ben niet echt goed met tijd. Maar ik weet wel dat de bodyshop dingen vrij lang duurde doordat ik voor de ogen de Dawnguard texturen aan moest passen en dat ik voor de 'overlay' een nieuwe photoshop brush moest maken.
De muren duurde ietsje langer om te maken dan de vloeren en terrein, maar de recolors had ik binnen 10 minuutjes af.
De stoel vond ik echt heel leuk om te maken. Het gevoel dat je krijgt als je een al bestaande (bed) mesh aanpast om iets leuks te maken is werkelijk fantastisch.

Nu ben ik bezig met een schedel te 'converten', Echt, ik kan geen enkele schedel vinden die goed te gebruiken is!
Spoiler: Open
Afbeelding
Dat grijze ding is een deel van de AF sims 2 lichaam mesh.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Bee »

tiktokchick schreef: De stoel vond ik echt heel leuk om te maken. Het gevoel dat je krijgt als je een al bestaande (bed) mesh aanpast om iets leuks te maken is werkelijk fantastisch.
Stoeltje is erg leuk!! Kun je dit ook voor sims3 en sims4?
Afbeelding
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door tiktokchick »

Bee schreef:Stoeltje is erg leuk!! Kun je dit ook voor sims3 en sims4?
Het is wel mogelijk, maar helaas weet ik (nog) niet hoe ik objecten voor de sims 3 en 4 kan maken.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Margot »

Hier ben ik weer eens haha :D
Ook bij mij is school weer begonnen... Ik zit in een totaal nieuwe klas omdat ik van richting veranderd ben, ik mis mijn oude klas wel want die was zo leuk! Iedereen kon goed met elkaar optrekken, in mijn klas van nu zijn er echt 'groepjes', gelukkig zit ik er wel een vriendin van mij in mijn klas! :) Ik heb wel veel leuke leerkrachten (op een paar na), dus dat is al wel goed! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Eeeeen ik lig nog heerlijk in bed :grijns:

Ik kan het je echt aanraden om gewoon niet te gaan studeren/naar school te gaan :grijns:
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Skai schreef:Eeeeen ik lig nog heerlijk in bed :grijns:

Ik kan het je echt aanraden om gewoon niet te gaan studeren/naar school te gaan :grijns:
Ehm ja als je de keuze hebt dan is dat af en toe ook lekker haha
Ik heb vandaag ook een rustig dagje. Alleen op een wat minder leukere manier... we zijn na het vierde uur uit vanwege het overlijden van iemand van school... is omgekomen tijdens het abseilen tijdens de jaarlijkse excursie naar de Ardennen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door BanaanZombie »

Jeetje.. heftig :(
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Bee »

Wat erg Sven!! Heel veel sterkte!
Echt heel raar als dat in je directe omgeving gebeurt.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Ik zag het al op het nieuws Sven. Ik las dat ze het zelfs zagen gebeuren, bah bah. Zo heftig.. kende jij hem?
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Sven »

Skai schreef:Ik zag het al op het nieuws Sven. Ik las dat ze het zelfs zagen gebeuren, bah bah. Zo heftig.. kende jij hem?
Nee, ik kende hem zelf niet. Er zaten maar twee mensen in de klas die hem ook echt kende en een keer gesproken hadden.
Ik had hem eerlijk gezegd nooit echt gezien, of ik kon hem niet herinneren.

Een vriend van me heeft een broertje die wel mee was op excursie, en hij kende hem wel goed. Het was zelfs een best goede vriend van hem. Hij heeft niet echt zien gebeuren (de leerlingen waren in groepjes verdeeld dus niet iedereen was erbij).
Het was ook enorm chaotisch en hectisch op school vandaag. Huilende leerlingen, iedereen was opgeroepen om in het zwart te komen... ben blij dat ik er weinig mee te maken heb gehad zeg.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Het Grote Zomer Offtopic Topic

Bericht door Skai »

Sven schreef:
Skai schreef:Ik zag het al op het nieuws Sven. Ik las dat ze het zelfs zagen gebeuren, bah bah. Zo heftig.. kende jij hem?
Nee, ik kende hem zelf niet. Er zaten maar twee mensen in de klas die hem ook echt kende en een keer gesproken hadden.
Ik had hem eerlijk gezegd nooit echt gezien, of ik kon hem niet herinneren.

Een vriend van me heeft een broertje die wel mee was op excursie, en hij kende hem wel goed. Het was zelfs een best goede vriend van hem. Hij heeft niet echt zien gebeuren (de leerlingen waren in groepjes verdeeld dus niet iedereen was erbij).
Het was ook enorm chaotisch en hectisch op school vandaag. Huilende leerlingen, iedereen was opgeroepen om in het zwart te komen... ben blij dat ik er weinig mee te maken heb gehad zeg.
Dat klinkt dan heel stom, maar ik snap dat je dan bijna 'blij' bent dat je hem niet kende... dan komt het toch niet zo heel dichtbij (hoewel het natuurlijk al wel heel dichtbij is).. Oké, dit staat er heel krom, maar je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoel.

Maar sterkte en gecondoleerd...

Ik weet nog dat een meisje bij ons op school overleed aan kanker. Het was middagpauze en ik zat aan de voorkant van de school. Ik zag de conciërges naar buiten komen en de vlag naar beneden halen, dus ik had al zo'n voorgevoel. En even later werd het omgeroepen. Zo raar, waar 's ochtends iedereen nog blij was, zat 's middags iedereen te huilen :(
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gesloten

Terug naar “Praten”