Origin Probleem

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Origin Probleem

Bericht door twinzz123 »

Ik had een enorm virus op mijn computer. Ik heb toen van mijn hele computer een Back-up gemaakt en op een hardeschijf gezet. Toen heb ik mijn hele computer leeggemaakt. Ik heb alles van Origin en Origin Games weer in Progam Files (86x) gezet en EA Games en Electronic Arts in Ducumenten gezet. Maar nu heb ik een probleem met Origin. Toen ik Origin update, kreeg ik allemaal bestanden op mijn Bureaublad. Ik heb al die bestanden in het mapje Origin gezet. Toen ik Origin wou opstarten, deed hij weer een update en kreeg ik weer alle bestanden op mijn Bureaublad. Toen heb ik een mapje Origin op mijn Bureaublad gecreëerd. Daarin zette ik alles van Origin. Ik startte toen Origin op en toen deed alles het goed. Maar toen gaf hij een melding: Kan OriginClientService.exe niet vinden. Als ik het wegklikte, kwam het automatisch na enkele seconde weer terug. Ik heb toen dat bestand op mijn Bureaublad gezet. Toen ging het weer goed. Maar toen gaf hij een melding: Kan Qt5Widgets.dll niet vinden. Installeer Origin opnieuw. Ik was bang dat als ik alleen Qt5Widgets weer terug zou zetten, hij deze melding over alle bestanden zou weergeven. Toen heb ik alle bestanden op mijn Bureaublad gezet. Nu werkt alles, maar ik heb ook juist de computer opgefrist om van alle downloads af te zijn. Ik wil niet dat mijn lege Bureaublad opnieuw weer helemaal vol staat. Weet iemand een manier om gewoon Origin openen zonder meldingen, en zonder dat mijn hele Bureaublad open staat? Want voordat ik de computer had opgefrist hoefde ik de bestanden niet eens in een mapje op mijn Bureaublad, maar gewoon alleen Origin op mijn Bureaublad en alle bestandewn in het mapje Origin in Progam Files. Help?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Origin Probleem

Bericht door tarac »

Het lijkt mij het handigst om alles van orgin weg te gooien en opnieuw te downloaden van de originele site
https://www.origin.com/nl-nl/download
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Re: Origin Probleem

Bericht door twinzz123 »

Maar ik heb bijna alle sims die ik heb op origin geïnstalleerd. Zal ik de sims dan nog wel behouden?
twinzz123
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2014, 18:38
Contacteer:

Re: Origin Probleem

Bericht door twinzz123 »

Sh*t. Ik moest alle Sims wel opnieuw downloaden, dus ik klikte op de Sims 4 downloaden, en nu geeft hij fout 262151:0 aan.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Origin Probleem

Bericht door tarac »

Klik eens met rechts op het plaatje van de Sims 4 in Origin My Games en kies Spel repareren.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”