Help! Sims 4 wordt zwart.
Help! Sims 4 wordt zwart.
Ik heb een probleempje. Na de intro van de Sims 4 wordt het scherm van de Sims 4 zwart, alleen de knoppen bovenaan zijn nog zichtbaar, maar deze reageren niet op het klikken. Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd, het toen deed het kort weer... maar de volgende dag werd het scherm weer zwart.
Dit is het scherm dat ik krijg:
http://postimg.org/image/rkvnt882n/
Andere suggesties?
Dit is het scherm dat ik krijg:
http://postimg.org/image/rkvnt882n/
Andere suggesties?
- BanaanZombie
- Staflid
- Contacteer:
Re: Help! Sims 4 wordt zwart.
Heb je het spel gedownload of gekocht? Wil je ook een dxdiag meesturen?
Music and Love are the most powerful things in the world
When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Ik heb het spel gekocht. Mijn dxdiag:
- Spoiler: Open
Er ontbreekt belangrijke informatie in je DxDiag.
Zou je het bestandje kunnen uploaden via de bijlagen op het forum hier?
Zou je het bestandje kunnen uploaden via de bijlagen op het forum hier?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Hierzo.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je PC ziet er prima uit, daar zal het volgens mij niet aan liggen.
Heb je aan bepaalde instellingen gezeten voordat je scherm zwart werd? Zo zie ik dat je hem windowed draait, heb je hem al eens op fullscreen gezet?
Heb je aan bepaalde instellingen gezeten voordat je scherm zwart werd? Zo zie ik dat je hem windowed draait, heb je hem al eens op fullscreen gezet?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Bij fullscreen is het precies hetzelfde.Sven schreef:Je PC ziet er prima uit, daar zal het volgens mij niet aan liggen.