Een nog vroeger herstelpunt

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Een nog vroeger herstelpunt

Bericht door Gympie »

Hallo alle,

vraagje, 2 weekenden geleden bezig geweest met (proberen) te instaleren van Sims 3 op externe harde schijf en ook wat proberen te doen op interne schijf, hierdoor zijn er diverse herstelpunten gemaakt (waarvan een paar gebruikt in de week erna) maar die herstelpogingen waren niet gelukt, ff m'n buik vol van het gedoe dus apparaat aan de kant, nu deze week wou ik het weer eens proberen omdat ik zag dat de Windows Updates niet lekker installeerde en bij elke afsluiting weer aanwezig waren wou ik het systeem terug zetten naar voor het Sims install verhaal maar nu zijn er de paar mogelijkheden die voor de Sims install stonden verdwenen, ook als ik het turfje voor "meer herstelpunten weergeven" aan vink staan de herstelpunten naar waar ik heen zou willen weg, is er een andere mogelijkheid om die terug te krijgen?

ps, Sims is ook nog niet gelukt dus geen probleem met terugzetten van de datum.

G®®®
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Een nog vroeger herstelpunt

Bericht door tarac »

Helaas, als er onvoldoende ruimte is voor meerdere herstelpunten, dan zullen de oudste steeds overschreven worden.
Je kunt extra ruimte reserveren op je harde schijf, maar daar heb je nu niets aan.
herstelpunt.PNG
Selecteer de schijf en klik op configureren. Wijzig de beschikbare ruimte.

Ik heb ook een tijdje gehad dat het maken van een herstelpunt steeds, om onverklaarbare redenen, niet wilde lukken.
Er was kennelijk een virus dat niet wilde dat het van de schijf verwijderd zou worden.
Uiteindelijk opgelost door computer in de veilige modus op te starten en er dan anti-virus / anti-malware programma's op los te laten.

Het steeds weer opnieuw installeren van dezelfde updates kan je oplossen door naar de geschiedenis van de updates te kijken.
(Rechtsklik onderaan op de taakbaalk op het vlaggetje en kies Windows Update openen.)
updates.PNG
Daar zie je welke steeds mislukken.
Klik dan op Problemen met installatie van Updates oplossen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”