Sims 4 aan het werk niet op origin?

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
noukkky
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 nov 2014, 17:18
Contacteer:

Sims 4 aan het werk niet op origin?

Bericht door noukkky »

Hoi,

Ik heb via de origin sims 4 aan het werk gekocht, maar hijnn staat niet bij alle mijn andere spellen, in dat scherm van mijn games. HHoe kan dit? Als ik de sims 4 gewoon opstart kan ik wel gewoon aan het werk spelen. Maar bij origin stond ook onderin in kleibe letters van aan het werk downloaden etc. Maar het provbleem is als ik ooit een andere laptop koop, kan ik hem niet downloaden want hij staatt niet in de lijst?
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Sims 4 aan het werk niet op origin?

Bericht door Joyce »

Even contact opnemen met EA/Origin
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 aan het werk niet op origin?

Bericht door Bee »

noukkky schreef:Hoi,

Ik heb via de origin sims 4 aan het werk gekocht, maar hijnn staat niet bij alle mijn andere spellen, in dat scherm van mijn games. HHoe kan dit? Als ik de sims 4 gewoon opstart kan ik wel gewoon aan het werk spelen. Maar bij origin stond ook onderin in kleibe letters van aan het werk downloaden etc. Maar het provbleem is als ik ooit een andere laptop koop, kan ik hem niet downloaden want hij staatt niet in de lijst?
Kun je daar niet gewoon op klikken dan?
Wat staat er precies?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Sims 4 aan het werk niet op origin?

Bericht door Sven »

Ik begrijp het probleem niet echt.
Sims 4 aan het werk hoeft juist niet bij alle andere games te staan. Hij hoort te staan bij de Sims 4. Ga eens naar je bibliotheek, klik met de rechtermuisknop op "de Sims 4", klik vervolgens op "Gamedetails bekijken" en dan zie je de expansion- en gamepacks. Ga naar het gedeelte waar expansion packs staat, en daar staat het hoesje van "aan het werk". Als er geen plusje bij staat, betekent dat dat het spel van jou is. Mocht er wel een plusje bij staan, dan heb je hem nog niet gekocht en dan heb je idd een probleem, maar er is dus nu geen rede voor paniek.

Daarbij hoef je niet Aan het Werk telkens apart te installeren of downloaden, zodra je het basisspel installeert komt Aan het Werk standaard mee. Dat is eigenlijk hoe het met alle games tegenwoordig gaat - DLC's worden samen met het basisspel mee geïnstalleerd.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
noukkky
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 nov 2014, 17:18
Contacteer:

Re: Sims 4 aan het werk niet op origin?

Bericht door noukkky »

Bedankt voor de recties, hij staat inderdaad bij games details. Aangezien de expansions bij sims 3 wel tussen de games stonden dacht ik aan het werk er ook nij moest staann :)
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Sims 4 aan het werk niet op origin?

Bericht door Sven »

noukkky schreef:Bedankt voor de recties, hij staat inderdaad bij games details. Aangezien de expansions bij sims 3 wel tussen de games stonden dacht ik aan het werk er ook nij moest staann :)
Het kan inderdaad verwarrend zijn, maar je weet nu waar je ze kan vinden ;)
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”